عصام الحضري يتحدث لأول مرة على عدم مصافحته وخلافه مع شريف إكرامي والشناوي في معسكر المنتخب

مشاركة
تضمين
  • تم نشره في 2020/03/28
  • عصام الحضري يتحدث لأول مرة على عدم مصافحته وخلافه مع شريف إكرامي والشناوي في معسكر المنتخب - ملعب ONTime
    من حلقة بتاريخ 28/3/2020
    "#ONTime_Sports #ملعب_ONTime
    ملعب اون تايم برنامج يعرض اهم الاخبار الرياضية مباشرة من قلب الحدث ويتناول بحيادية كل يوم ملف مختلف وقضيه شائكة مختلفة من حيث الرأى والرأى الاخر والتفاعل مع مواقع التواصل الإجتماعى وتقبل اراء المشاهدين وعرضها صوت وصورة على الهواء مباشرة وارسال الاسئلة للضيوف والاجابة عليها وهو من تقديم أحمد شوبير وسيف زاهر، يعرض طوال ايام الاسبوع 11 مساءً
    لمشاهدة الحلقة الكاملة :ar-plus.info/vid/FUjjTh2Y8xg-fydyw.html
    لمتابعة جميع حلقات البرنامج : ar-plus.info/pl/PLmGvbVuSLGVRHhlQkys1aX5x63pB9fYA8
    لمتابعة جميع الأخبار الرياضية الحصرية مواعيد المباريات: bit.ly/334Ed0r
    للمزيد تابعونا على:
    For more Follow us on:
    pg/ONTimeSportseg
    ONTimeSportseg
    ontimesportseg"
  • ألعاب رياضية

تعليقات • 100

  • Zizo Mattar
    Zizo Mattar 13 أيام قبل

    بعيدا انك حارس أسطورة بس انت بني آدم حقود

  • Ahmed Shamoun
    Ahmed Shamoun 16 أيام قبل

    والله بحبة مهما قال او عمل الحضري اسطورة مش هتتكرر. السد العالي

  • Ahmed Shamoun
    Ahmed Shamoun 16 أيام قبل +1

    والله الحضري عالمي ومبيحبش اللف والدوران علشان كدة ربنا كرمه .وحش المنتخب💪

  • Ibrahim
    Ibrahim 19 أيام قبل +1

    الحضري صريح وواضح وده شىء يحمد عليه مش العكس

  • أحمد عبداللطيف
    أحمد عبداللطيف 27 أيام قبل

    كلامك صح انت بتجتهد وبتعمل هو دا احسن حارس مرمى فى تاريخ افريقيا

  • أحمد عبداللطيف
    أحمد عبداللطيف 27 أيام قبل

    انت طيب ومحترم بس الناس مش عارفة قاصدك

  • Trpoo 4art
    Trpoo 4art 28 أيام قبل

    عنده حق الحضري وبيتكلم بصراحه ومش منافق ،، وعلي راي المثل عدوك صاحب مهنتك ،،دي المنافسه يبني ادمين

  • Isslam Zineddine
    Isslam Zineddine أشهر قبل

    كلامه صريح و كروي لا يصطنع و تاريخ في الحراسة العالمية شرف للمصر اخوكم محايد من المغرب 🇲🇦

  • mohamed dawood
    mohamed dawood أشهر قبل

    والله حارس تعبان.
    بيصد ضربات جزاء موفق فيها بس للاسف وقته مكنش فيه حراس كويسه والكويسين بس مكانوش بيلعبوا للأهلي بالدفاع القوي ال كان فالاهلي وقته

  • Sun Shine
    Sun Shine أشهر قبل

    كلامه مزبوط في الكرة القدم مفيش حاجة اسمها عاطفة

  • Sun Shine
    Sun Shine أشهر قبل

    يعني خلافه مع اكرامي كان عشان الجاكيت

  • hany aly
    hany aly أشهر قبل +1

    محترف 👌 بالرغم من اختلافي الكبير في الاراء معاه

  • Michael Wasfy
    Michael Wasfy أشهر قبل

    انت لو كنت بتلعب فى فريق غير الاهلى فى الفترة الاولى من حياتك كنت هترجع تلعب درجه تانيه مستواك كان قليل و اخطائك كتيره خط الدفاع فى الاهلى و المنتخب كان شايلك انت حارس اقل من العادى واتكشفت لما لعبت بعيد عن خط دفاع الاهلى والمنتخب ليك اخطاء عبيطه كتير

  • Allah Rabbey
    Allah Rabbey أشهر قبل

    حارس أسطوره وشخصيه رمه شكرا

  • Mohamed Maher
    Mohamed Maher أشهر قبل

    الحضري مكشوف ومبعرفش يعبر بذكاء وبطريقه شيك

  • Mr. Abo Rezk
    Mr. Abo Rezk أشهر قبل

    هو كلامه صح عنده هويته رقم واحد مسيطره عليه وبكلم عن واقع

  • just one
    just one أشهر قبل

    الغرور يخليك ولا حاجة في عيون الناس حتى لو كنت كريستيانو مش الحضري

  • المغامر في ارض غريبه

    انا عرفت ليه ما اخدناش ليه البطوله بتاع الجابون علشان الحقد والغل ده

  • Ayman Ashry
    Ayman Ashry أشهر قبل

    نرجسي فشخ

  • Ali Osama Al Malki
    Ali Osama Al Malki أشهر قبل

    طب طالما رقم واحد خمسة و عشرين سنة ، ليه ما لعبتش برة زي محمد صلاح ،هو إنت مش أحسن واحد و ده مش اقصي حلم.... لسة إنك تلعب برة و تبقي حريف و أحسن حارس في العالم أو من أحسن حراس العالم هو الحلم

  • Ahmed Marzouq
    Ahmed Marzouq أشهر قبل

    الراجل دا كلامه صح ومش خبيث

  • Tiger
    Tiger أشهر قبل +1

    انا من السعودية بصراحة وبأمانه انا اشوف ان عصام الحضري افضل حارس في الوطن العربي

  • A.M A.S
    A.M A.S أشهر قبل +2

    بس انا كا حضري انبسطت😂

  • ابو العيون زايد

    El Hadary namper one

  • Ahmed Mahmoud
    Ahmed Mahmoud أشهر قبل

    كلب فلوس

  • Ahmed Ehab
    Ahmed Ehab أشهر قبل

    11:11

  • Mohamed Elezaby
    Mohamed Elezaby أشهر قبل

    ومين يدفع حساب العشاء ده انت جلده

  • Mohamed Elezaby
    Mohamed Elezaby أشهر قبل

    لسه قايل ملوش أصحاب وأنت محدش يرده يصاحبك أصلا

  • Mohamed Elezaby
    Mohamed Elezaby أشهر قبل

    للأسف أسلوبه يدل على شخصيته مقزز

  • Yasser Hassan
    Yasser Hassan أشهر قبل

    مره يقول محدش يعرف الموقف بتاع الجاكت الا انا وشريف وعبدالله
    وبعدين يقول الكابتن ناجى عارف

  • محمد حمود
    محمد حمود أشهر قبل

    ده مريض ربنا يصلح حالك ويهديك

  • Adham N. Bakr
    Adham N. Bakr أشهر قبل

    مفيش حد عايز يصحبك علشان انت اسود من جواك و اراهن ان انت راجل كلك غِل و حقد

  • Osama Ayoub
    Osama Ayoub أشهر قبل

    انت مستفز ياسيف وبتولعها.

  • Ahmed Farouk
    Ahmed Farouk أشهر قبل

    مفيش شك انو جون على أعلى مستوى مفيش كلام كا شخص واضح جدا انو زبالة

  • مودي المصري
    مودي المصري أشهر قبل

    اوسخ شخصيه في تاريخ كره القدم الحضري

  • Mamdouh
    Mamdouh أشهر قبل

    الغلط مش فى الحضرى الغلط فى المذيع إثارة مشاكل بين أفراد من نفس الفريق بدليل قوله الحضرى انت قلت لابو ريدة أن المتش ده مينفعش بتلعب بدون كان يجب الحضرى يسيب المكان ويمشى

  • Mamdouh
    Mamdouh أشهر قبل

    مذيع إلى وبيقاطع الكلام وهو واحد من كلاب اتحاد الكرة المستقيل بعد خروج مصر ون دور ١٦

  • Well Su
    Well Su أشهر قبل

    لا اصدق ان جاهل مثل ذلك يتصدر الشاشات. لا تعليم ولا عزوبة الفاظ ولا انتقاء للكلمات. ملهون الكرة التي جعلت جهلة اغبياء يطلون برؤوسهم من الشاشات بينما الاطباء النخبه والباحثين واساتذة الجامعات لا يعرفهم احد وبالكاد يجدون قوت يومهم. مصر ارض الظلم والشعب بالملايين لازال شغوفا بكرة القدم.

  • Mohamed Khalil
    Mohamed Khalil أشهر قبل

    انت شخصية سيئة للغاية

  • عنتر كدواني
    عنتر كدواني أشهر قبل

    يا متسلق وفعلا ليس لك صحاب وده شخص يتصاحب وفين صحابك اللى هم خارج الكرة انت ليك مصالح احسن حاجة فى الاهلى انه مشاك وطردك شريف اكرامى راجل مؤدب ومحترم الواحد مش طايق الشخص ده

  • m o
    m o أشهر قبل

    القاميرا خههههههه

  • Moamen.ayman Ayman
    Moamen.ayman Ayman أشهر قبل

    معلش بس هو كلام عادي ولا جلانف ولا شعبيته قلت ولا حاجه الراجل صريح جدا و مش عيب يعني هو طيب و ابن حلال ولا مادي ولا حاجه
    بلاش اي كلام و خلاص الحضري غير و ف حته تانيه

  • احمد شوقى ١٢
    احمد شوقى ١٢ أشهر قبل

    انت كلب فلوس

  • على صبحى
    على صبحى أشهر قبل

    اهتمام الكابتن عصام بالتركيز في الملعب ، هذا ما جعله افضل حارس بافريقيا ...

  • Ahmed Halawa
    Ahmed Halawa أشهر قبل

    شخصيه حقوده.. ومغرور ع الفاضي..

  • Elgoker Webas
    Elgoker Webas أشهر قبل

    يخرب عقلك ي سيف ده انت فشخت الحضري قداامناا ده طلع زباااله قوي

  • Coco Tamer
    Coco Tamer أشهر قبل

    دائما كدا. الشخص البيحب الفلوس اوي. مبيحبش غير. نفسه حتي. هتلاقي علاقته. بأخوته زفت ويقول يلا نفسي الحضري اناني بطمع مش بحب وتفرق كتير يا حضري
    . في. ناس. كدا مهما. توصل. من. منصب وفلوس ولكن. هنااااااك دائما. ولكن ...

  • Coco Tamer
    Coco Tamer أشهر قبل

    يا حضري نصيحه. مني. متطلعش. في. برامج. تاني لأنك هضيع. شعبيتك ... ابو تريكه احرف لاعب واخلاق. ومحترم و متسامح. وبيحب يكون كل اللاعيبه في احسن حال عشان كدا ربنا كرمه. وخلاه في جيله احسن لاعيب. مع. إن كان في جيله. احسن لاعيبه. شوفنها علي مستوي العصور وبقي اسمه الجيل الذهبي ......... مشكلتك يا حضري. انك مش متعلم انا اسف اني اقولك كدا

  • Coco Tamer
    Coco Tamer أشهر قبل

    حلو انك في الشغل متعرفش ابوك ولكن العلاقات بأحترام وحب وخوف علي الغير. واتمني الخير. لغيري احسن. كتير. لانها. بتولد حب ودعاء. في ظهر الغير.... وكمان الانانيه في الشغل. مش حلوه بتولد الكره بما انك الكبير. لازم. تدعم الصغير حتي. لو نفسيا واجتهد ياعم حضري. واتضرب. وكل النجيله كمان ... مقولة لكل مجتهد نصيب دي حقيقي بس الدنيا رحله. وزكري

  • Abdulmnaaim mahjob
    Abdulmnaaim mahjob أشهر قبل

    احسن حارس مرمى في مصر ومش حيتعوض معرفش مين شريف اكرامي ده بصراحه اللي دخل يلعب كوره عشان ابوه

  • Tarek Ga Ber
    Tarek Ga Ber أشهر قبل

    الحضري دا عنده غل فشخ وباين انه حقودي وباين ف وشه

  • Medhat Marawan
    Medhat Marawan أشهر قبل

    واضح قد اية انة جاهل وجلف وواطي وعديم الاصل وحلوف مبيعرفش لا يتكلم ولا بني آدم اصلا مش عاوز اقول فلاح لان بلغة الفلاح المعفنة انظف منة

  • محمد علاء
    محمد علاء أشهر قبل +1

    الحضري عندو حق وياريت تدولو حقو دا اسطوره أفريقيا بأرقام وبطولات

  • مكتب سجى
    مكتب سجى أشهر قبل

    عصام شخصيه جعانه وجاهل بالقوي

  • Hazem About tabl
    Hazem About tabl أشهر قبل

    غلاوى وحقد رهيب بجد دى مش منافسة الغرور قتلك اووى والله

  • ICDL Version
    ICDL Version أشهر قبل +1

    بصراحه حبنا ليك انحسر جدا بعد ما عرفنا طريقة تفكيرك المحدوده ونفسيتك الغريبة | انت حارس عظيم وامتعتنا غصب عن اي حد بس اسمحلي | مش هتقدر تنتزع احترامنا ليك بالعقلية المحدوده دي رجاء طور نفسك شويه

  • Mohamed Roshdy
    Mohamed Roshdy أشهر قبل

    علي فكره انت اللي مخسرنا النهائي الكوريتين اللي م فينا كانوا سهلين جدا انت اللي عملته انك اهلتنا قدام بوركينا بصد ضربات الجزاء انما باقي المباريات الفرق كان تعبانه والصراحة انتم التلاته خره كويس انكم قعدتم من المنتخب

  • Yazeed alotaibi
    Yazeed alotaibi أشهر قبل

    هذي إسمها منافسه بين اللاعبين عشان كذا الحضري كمل ٢٥ سنة و كلامو مزبوط مية بالمية و هو أسطورة الحراسة في مصر على مر التاريخ

  • ايمن عبد العزيز يسن

    انت مغرور ومبتحبش الا نفسك ومن يوم مابعت الاهلي وانت حاسس بنقص

  • Ahmed Mohamed
    Ahmed Mohamed أشهر قبل

    الناس دي بتقعد شهور مع بعض في اوضة واحدة هيسلموا علي بعض ليه 😂😂😂

  • الطريق الى القرآن

    كل التعلقيات بتقول ان الحضري مغرور
    انا شايف انه راجل عملى وبيحب شغله وبيحب يبقي ناجح ورقم واحد وده السبب اللى خلى الحضري فعلا رقم واحد في مصر

  • محمد عبيد
    محمد عبيد أشهر قبل

    بغض النظر عن تاريخك .
    إنتا من ازبل الشخصيات ع مر التاريخ

  • رسائل_رضا غنيم
    رسائل_رضا غنيم أشهر قبل

    لست مطرب ولامغني لكن اتكلم عن الله ورسوله ممكن تتابع

  • على سرور
    على سرور أشهر قبل

    فعلا شبع من بعد جوع

  • kareem Elewa
    kareem Elewa أشهر قبل

    على فكرة كلام الحضرى صحيح فى اى مكان فيه التنافس مفيش فيه مشكلة خالص هات كدا اتنين مذيعين قعدهم مع بعض فى قناة واحدة و نفس البرنامج هيعملوا ايه ف بعض

  • شيخ الوادى
    شيخ الوادى أشهر قبل

    يا اخى تغور البطوله اللى هاتجيبها
    شخص حقود ونفسيه وسخه

  • GAMAL FOAD
    GAMAL FOAD أشهر قبل

    يا حضرى انت حارس مش هيتكرر تاني ..بس مشكلتك مينفعش تظهر في الاعلام عشان مشكلتك انك صريح ولا تجيد الكلام مع الاعلام وتصريحاتك زفت خالص

  • ashraf abdalaa
    ashraf abdalaa أشهر قبل

    انت شخصية زبالة وعبد الجنيه

  • salma amer
    salma amer أشهر قبل

    شخصيه زي الخره ماشاء الله 💩

  • Mimo Mando
    Mimo Mando أشهر قبل

    انت يابنى عايز تطور من نفسك وتدخل محو الأمية .عشان حرام عليك كدة . انا اتفقعت من كلامك .اكيد اكرامى مش هيعمل كدة من فراغ انت قدام الشاشه بتعمل كدة .تخيل بقى فى الحقيقة

  • ابن مصر
    ابن مصر أشهر قبل

    انته شخصيه زباله

  • ابن مصر
    ابن مصر أشهر قبل

    حسيت ان سيف زاهر عيز يطردووو

  • Abu Hamza
    Abu Hamza أشهر قبل

    ده انسان مبيفهمش ومبيعرفش يتكلم أمام الكاميرا

  • امير امير
    امير امير أشهر قبل +1

    عصام مش مغرور ولا حاجه دي طيبه ع فكره والله واليي ع قلبه ع لسانه ع طول

  • محمد رفيق المنتصر

    الحقيقه دائما مره مثل الدواء ولكن من يريد أن يشفى يشربه والحضري تكلم بكل صراحه وكان واضح بما يقول أما في علم كرة القدم فالبقاء دائما للأفظل والدليل أنه لمدة 25 عام كان الحارس الأول سواء بالاندية التي لعب لها أو مع المنتخب والحضري تكلم بكل وضوح وقال لايوجد لدي صديق بعالم كره القدم وهذا من حقه ونحن كمشاهدين لا تهمنا الحياه الشخصيه للاعبين بقدر ما يهمنا بما يؤديه داخل الملعب من أداء

  • Koky Mostafa
    Koky Mostafa أشهر قبل

    تقريبا كلامك كله اغرب من بعضه ليه ميبقوش صحاب يعني وشريف اكرامي لو مش كويس فعلا مكنش فرح لما صديت الكوره انما العيب فيك انت الصراحه ماشاء الله حصل بينك وبين كل حراس المرمي مشاكل

  • Abdo Fathy
    Abdo Fathy أشهر قبل

    مغرور جدا

  • Abdo Fathy
    Abdo Fathy أشهر قبل

    لا حول الله يارب

  • Mohammed Fathy
    Mohammed Fathy أشهر قبل

    انتا ازااي كنت كابتن فرقه بالغل والكره الي جواك دا 😬

  • هيستوريا دور
    هيستوريا دور أشهر قبل

    ممكن دعم للقناه بتاعتي يا اخواتي لسه عامل قناة جديده ❤️❤️

  • Tarek Mahgob
    Tarek Mahgob أشهر قبل

    زبالة واطي

  • قول استغفر الله؟

    مش الشخصيات الغير صادقة في الرياضة المصرية بشهادة زملائة في الوسط الرياضي

  • ALi Fouad
    ALi Fouad أشهر قبل +1

    فلاح بجد يعنى مش هزار

  • Mido general
    Mido general أشهر قبل

    انت كنت عندهم في الاوضه عشان تطمن ان الاصابه صعبه لانك مش واثق في كلام حد لو قالك الاصابه وحشه

  • Euro Bat
    Euro Bat أشهر قبل

    مذيع ابن مره متناكة مستفز

  • ZIAD hagaag
    ZIAD hagaag أشهر قبل +1

    انت شخصيه وسخه احضري وحقودى ومادى وابن وسخه 😒

  • Asir Haf
    Asir Haf أشهر قبل

    الحضري دمياطي لذلك غير مستغرب من كلامه .. تحياتي من السعودية

  • فارس احمد
    فارس احمد أشهر قبل +1

    الناس يا كابتن حضري مش عايزه راجل ساريح عايزه بتاع الحوارات والله ربنا يديك الصحه و يرزقك و انت راجل بجد

  • ANUBIS EG
    ANUBIS EG أشهر قبل

    حارس اسطورى لكن انسان ضحل

  • Joe & Semsem
    Joe & Semsem أشهر قبل

    ازبل واحط لاعب كره جه فى تاريخ الكره المصرية جمهور الاهلى بيكرهه وجمهور الزمالك مش بيطيقه ومفيش مكان لعب فيه الا وهرب منه عبد للفلوس مفيش مبدا

  • مصر برجالها وابطالها

    الشبع من بعد جوع يقول اكتر من كده
    وقليل الاصل لا تنتظر منه شكر ولاجميله

  • Karim Benani
    Karim Benani أشهر قبل

    حمار كل كلامه هبل و قضى على نفسه بتصريحات دي حتى تدريب ميش ها خد حقه فيه انت عايز تعمل فيها رضا عبدالعال ده بيتكلم صدق اما انت حقود

  • Karim Benani
    Karim Benani أشهر قبل

    بتفوجأ فلاح متناك و عربجي الأمية مسيطرة على لسانه

  • mora ben Gaberio
    mora ben Gaberio أشهر قبل

    انا مش فاهم ايه ٢٥سنه رقم واحد دي ، هو بدأ يبقي اساسي في المنتخب من ٢٠٠٦ يعني قول ١٤ سنه

  • Rehab Aly
    Rehab Aly أشهر قبل

    اقذر لاعب فى مصر

  • Ahmed Hanafy
    Ahmed Hanafy أشهر قبل

    يا حضري
    ما شاء الله إنت تاريخ لا يستطيع أحد ينكر ه
    لكن سبحان الله
    لازم يا كابتن تتعلم وتنجر نفسك
    العلم والتعليم واللياقة مهمة جدا
    نصيحة من محب

  • Mahmoud Roushdi
    Mahmoud Roushdi أشهر قبل

    فلاح خبيث . ومتخلف

  • Mohamed Eltanany
    Mohamed Eltanany أشهر قبل

    الراجل مقلش حاجه غلط قالك فيه غيره ومفيش عاطفه في الملعب وده حقيقي

  • mutaz mohammed
    mutaz mohammed أشهر قبل

    الخلاصة: عدوك ابن كارك

  • Mohamed salah channel
    Mohamed salah channel أشهر قبل

    افضل حارس في مصر لكن غشيم خالص