تاكل ايه من Mcdonald's الجزء الأول

مشاركة
تضمين
  • تم نشره في 2019/08/ 9
  • تاكل ايه من ماكدونالدز لحمة
    في الفيديو ده جبنا المينو كله بتاع ال beef وعملنا عليه ريفيو
    8 ساندويتشات ياترى كانو ايه !؟
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    لو عجبك الفيديو أعمل لايك , وممكن كمان تشاركه مع حد لو حاسس أن فيه رسالة
    وأكبر دعم ممكن تعمله أنك تشترك في القناة Subscribe
    ___
    شاب مسلم يتطلع لغد أفضل
    مهندس ميكاترونكس حديث التخرج
    بصور يومياتي على اليوتيوب
    مؤمن ان كلنا فينا خير و ممكن ننقله للناس الحولينا
    ---------------------
    - بحب اتعلم
    - بحب الاكل
    - بتفرج على انمي
    - بعشق الجيم
    - غامض
    - بخاف من ......
    ---------------
    الاسم بالكامل ؟
    عمرو شريف عادل محمد فهمي مراد
    العمر ؟
    1994/6/20 احسب انت بقى
    التخصص ؟
    هندسة قسم ميكاترونكس
    الكاميرا ؟
    Canon 80D
    Canon g7x (بايظه)
    برنامج المونتاج ؟
    Adobe Premiere
    مرتبط ؟
    آه الحمدلله ♥️
    فصيلة الدم ؟
    O+
    ناوي على ايه الفترة الجاية ؟
    أبني مستقبل مشرق
    --------------
    For business enquiries: amrsherif.yt@gmail.com
  • ترفيه

تعليقات • 1 378

  • Amr Sherif
    Amr Sherif  4 أشهر قبل +1371

    كل سنة وانتم طبيبن يا جماعة

    • Sabah Ahmed
      Sabah Ahmed 20 أيام قبل

      ممكن تعمل مبنية فطار

    • Mohamed Elshnawy
      Mohamed Elshnawy 2 أشهر قبل

      موتنى ضحك على الى بيشرح موبايلات وتلاقية بيتكلم طول الحلقة فى موضوع واحد ويعيدوا من البيضان الكتير على اليوتيوب هو انا بصراحة مبعترفش بحد غيرك انت وعمر دايزر بحب اشوفكم واسمعلكم غير كدة بلح

    • عم شكشك
      عم شكشك 3 أشهر قبل +1

      حراااام علييييك جوعتني
      🔥🔥🔥😂😂😂😂

  • Ranim Ghani
    Ranim Ghani 5 أيام قبل

    ماك رويال و بيج تايستي ابدا مش نفس الطعم كل واحد نكهه مختلفه والاتنين طعمهم زاكي بس بيج تايستي دايما تفوز

  • Rahil salman
    Rahil salman 6 أيام قبل

    هو انت بتابع انهي انمي

  • Hussein El Daly
    Hussein El Daly 7 أيام قبل

    عامل ايه انزل الجيم علشان تحرق و متتخنش

  • Marwa Mohamed
    Marwa Mohamed 7 أيام قبل +1

    هو الفرايز والبيبسى حساب لوحدهم غير السندوتشات

  • M messi is my god
    M messi is my god 10 أيام قبل

    حسبتك منبطح على بطنك

  • Mervat Medhat
    Mervat Medhat 12 أيام قبل

    الدقيقه 2:30مين ده

  • Abdullah Fathi33
    Abdullah Fathi33 13 أيام قبل

    تاكل أيه من بابا جونز

  • jace ragab
    jace ragab 16 أيام قبل

    بيكلز يبشه اسمه

  • Nour Mohamed
    Nour Mohamed 17 أيام قبل

    انا بحب quarter pounder دا عشقي الأول والأخير ف ماك ❤❤

  • GROZA MONSTER
    GROZA MONSTER 25 أيام قبل

    2:28 😂😂😂😂

  • Noor Mohammed
    Noor Mohammed أشهر قبل

    هي الأسعار ديه بالضريبة او من غير الضريبة

  • MoHaMeD Usama
    MoHaMeD Usama أشهر قبل

    انا بعشق بيف برجر وتشيز برجر لما بحب انأنأ من ماك بجيبهم دايما مع ماك تشيكن دماررر التنيين هههههههههه، الكوالتي كنترول والطعم الى مبيتغيرش ابدا دة ماك ♥ ، ادمان بالنسبة لي ، شكرا ع الفيديو

  • Mohamed Maher
    Mohamed Maher أشهر قبل

    هههه 2:34

  • kholoud fawzy
    kholoud fawzy أشهر قبل

    انا بحب البيج ماك وفي مرة كنت جعانة وقولت لصاحبتي "اللي كانت شغالة في ماك قبل كدة" انا هاجيب واجبة لارج عشان الساندوتش يكون كبير شوية 😋😅قالتلي على فكرة الساندوتش حجمه مش بيختلف 🥺ردت في صدري قتلتني ☹😂

  • Samar Kamel
    Samar Kamel أشهر قبل

    ماحدش بياكل كوارتر باوندر غيري 😂✋🏼

  • Naira Badran
    Naira Badran أشهر قبل

    الفيديو تحفه عاش بجد

  • Body Sameh
    Body Sameh أشهر قبل

    احلي حاجة انك مش بتاكل وخلاص بتحلل ف الحاجة ودا حلو جدا

  • zonex l.o.r.d
    zonex l.o.r.d أشهر قبل

    انا بروح ماك علشان اطلب كوارتر باوندر لارج ميل حاجة فخمة

  • Ogana Samir
    Ogana Samir أشهر قبل

    ممكن تعمل جوزء تاني و تحط فيه الحلويات الي هناك و عجبني اوي انك حطيت يحي مين

  • DSO_Adam
    DSO_Adam أشهر قبل +1

    انا باكول McRoyale

  • akram ahmad
    akram ahmad أشهر قبل

    هوا ماكدونالدز مش بيبقا كعا بطاطس وي حاجه ساقعه بيبسي وله اي

  • محمد بدوي Mohamed Badawi

    معلش اعتبرني من كوكب آخر 😂😂المطعم ده فين ف مصر أو ياريت ترفع فيديو تتكلم فيه عن التفاصيل وشكراً🙂

  • Rana Mahmoud
    Rana Mahmoud 2 أشهر قبل

    اعمل برجر كينج بقا 😂😂

  • Hala Maroof
    Hala Maroof 2 أشهر قبل

    اعمل تآكل أية من ox burger

  • RAWAN ALMFLHY
    RAWAN ALMFLHY 2 أشهر قبل

    اش اسم الطلبات طيب

  • Mohamed Elshnawy
    Mohamed Elshnawy 2 أشهر قبل

    والله مفيش احلى من محاشى وممبار ورق عنب بشاميل ملوخية بالجمبرى مش الهلس دة الى يجيب امراض

  • Mohamed Elshnawy
    Mohamed Elshnawy 2 أشهر قبل

    ياجدع فين الكلام دة انا طلبت واحد بيج ماك وانا ساكن فى شبرا مصر تطلع من شارع الى ساكن فى قصادى ماك على طول يعنى ممكن دليفرى يتمشاها جالى بعد ساعة والحساب 105 منهم 12 جنية دليفرى احا انا قصادة

  • Enas Roshdy
    Enas Roshdy 2 أشهر قبل

    انا لما اتجوز هقوله تاكل إيه من ماك او من اي حته😇
    مش هطبخ انا 😂😂😂😂😂

  • Farida Amr
    Farida Amr 2 أشهر قبل

    اعمل فيديو cookdoor

  • Marina Hani
    Marina Hani 2 أشهر قبل

    في ساندوتش وحيد دخلت اتفرج علي الفيديو علشان اعرف رأيك فيه بس انت مجيبتوش اسمه تيكس ميكس

  • اسماعيل عبدالجواد شهبه

    حول تجرب Rosto

  • M.M.K
    M.M.K 3 أشهر قبل

    حدرتك المفروض تجرب تأكل من Food gun

  • Eman Hamdy
    Eman Hamdy 3 أشهر قبل

    اطلب منيو كامل من صبحى كابر وقول رايك فيه

  • Sara Atif
    Sara Atif 3 أشهر قبل

    هو اي البيج ماك تشيكن هو هو التشيكن ماك وسعرهم كام ؟؟ وسعر البيج ماك تشيكن نفس سعر البيج ماك بيف ؟؟

  • Dr M.Mubarak - د. محمود مبارك

    مستنيين لو في جزء تاني للماك ،عشان صراحة متاثرتش ولا جعت، وانا بقيس جودة الريفيو بالجوع اللي بحس بيه 😂😂😂😂

  • Mahmoud Alaa
    Mahmoud Alaa 3 أشهر قبل

    ياريت ممكن تجرب مطعم سكوير برجر لل ف الدقى

  • fatma mohamad
    fatma mohamad 3 أشهر قبل

    ماشاءلله انت ف الدسكربشن كاتب سي في مش تعريف بنفسك😂

  • MOHAMAD essam MANDO
    MOHAMAD essam MANDO 3 أشهر قبل +1

    حلوه اما عملت نفسك يحيي رضوان

  • Sheko khater
    Sheko khater 3 أشهر قبل +1

    Sushi بقاااا💥

  • كرار الدمشقي
    كرار الدمشقي 3 أشهر قبل

    😂 😂 😂 😂 جامد اوووي 6:33

  • Malk stars Show
    Malk stars Show 3 أشهر قبل +2

    شوفوا الفرق بين سندوتشات مكدونالدز وسندوشات زاكي في الطبقه والطبقين

  • Ahmed_ Helmy
    Ahmed_ Helmy 3 أشهر قبل

    يعنى انت حضرتك بتاكل حته من الساندويتش
    وترمى الباقى دا كدا حرام

    • Ahmed ElSayed
      Ahmed ElSayed 3 أشهر قبل

      بياكلها هو الناس الي معاه 😑

  • Romany Morris
    Romany Morris 3 أشهر قبل

    الخيار المخلل اسمه بيكيلز

  • Nour Mekawy
    Nour Mekawy 3 أشهر قبل

    الخيار المخلل اسمه بيكلز

  • abo eyad
    abo eyad 3 أشهر قبل

    الخيار المخلل بيكيلز

  • Ahmed Mohamed
    Ahmed Mohamed 3 أشهر قبل

    هي دي الاسعار بعد اضافة ١٤℅ بتاعت ضريبة القيمة المضافة ولا من غير

    • Ahmed Mohamed
      Ahmed Mohamed 3 أشهر قبل

      @Amr Sherif عندنا في بورسعيد مطاعم بتعمل ساندوتشات احسن وتمنها مبيزيدش عن ٥٠ جنيه بالضريبة بكل حاجة

    • Amr Sherif
      Amr Sherif  3 أشهر قبل

      من غير

  • TUTA
    TUTA 3 أشهر قبل

    اعمل تاكل ايه من هارديز

  • Reem Atef
    Reem Atef 3 أشهر قبل

    بحب اوي رفيوهاتك 😍 ياريت بقي ريفيو عن احسن مكان للتورتات والحلويات

  • Hoda Helmy
    Hoda Helmy 3 أشهر قبل +1

    احلي حاجة عرفتها انك بتتفرج ع انمي 😂⁦❤️⁩

  • عم شكشك
    عم شكشك 3 أشهر قبل +3

    02:29 والله المفرروض تبدلوا يحيي رضواان هو اللي يبقي بتاع اكل
    😂😂😂😂😂😂😂

  • Sobhe Zake
    Sobhe Zake 3 أشهر قبل

    كريتيف فشخ وبطلع منو بمعلومات ..عاش❤

  • Sahar Ali
    Sahar Ali 3 أشهر قبل

    ممكن تعمل فيديو عن بافلو برجر

  • وردة اسراء
    وردة اسراء 3 أشهر قبل

    اول مره اشوف قناتك بس ماكدونالدز مبقاش حلو زي زمان هما بيوصلو الحاجه بسرعه بس الاكل بيوصل بارد جدا ومش حلو

  • nono bae yongh
    nono bae yongh 3 أشهر قبل

    بيج تستي و ميلك تشك تشوكلت❤❤
    الفطار تشكن مافن و البان كيك وقهوة❤
    يااااه تصدق جعت 😅

  • Mohamed Hassan
    Mohamed Hassan 3 أشهر قبل

    11:46
    اتفشخت ضحك والله 😂😂

  • Mohamed Yusuf
    Mohamed Yusuf 3 أشهر قبل

    مش فاهم ليه بيسأله ع الرقم ده ولا على رقم تاني وقاله اسمه هو كلم خدمة عملاء اتصالات ولا ايه😂🤔🤨🙄

  • Celline Sary
    Celline Sary 3 أشهر قبل

    بجج انت محترم اوي و انا بحب فيديوهاتك اوي ❤️ ❤️ هي الصلصه الانت بتقول عليها هي المفرود كاتشب بس هي جيما بتجي هلى صلصه😂😂😂❤️❤️❤️

  • Ayman Mosaad El Qasabgi
    Ayman Mosaad El Qasabgi 3 أشهر قبل

    لو تعمل فيديو عن أحسن آيس كريم 🍦🍦🍦🍦

  • kareem nour
    kareem nour 3 أشهر قبل

    دمك خفيف مووووت استمر،،، خصوصا موضوع تركيب الوش😂😘🤣