تحدي حسن الرداد وشيماء سيف في معكم منى الشاذلي- الحلقة الكاملة

مشاركة
تضمين
  • تم نشره في 2019/10/17
  • تحدي حسن الرداد وشيماء سيف في معكم منى الشاذلي- الحلقة الكاملة
    اشترك في قناتنا عبر يوتيوب هنا cbc.eg/XCpSNr
    يمكنك متابعة احدث الاخبار من هنا cbc.eg/C5HbZQ

    Join and Follow us on :
    website : www.cbc-eg.com/cbc
    AR-plus : ar-plus.info/u/cbcegypt.html
    Facebook : cbcegypt
    Instagram : cbcegypt
    Google+: www.google.com/+cbcegypt
    Twitter : cbcegypt
    #cbc#CBCEgy | #إحنا_cbc | #معكم_منى_الشاذلي
  • ترفيه

تعليقات • 2 027

  • nada ahmed
    nada ahmed أيام قبل

    في حد ما يعرف مين رسم الموناليزا انا اعرفه من ابتدائي 😂

  • Seeham seeham سهام العرب

    زي العسل.. فنانين صادقين 💕

  • Boudjemaa Ait
    Boudjemaa Ait أيام قبل

    اتفرجت في الحلقة كذا مرة اروع حلقة روووووووووعة⁦♥️⁩⁦🇩🇿⁩⁦🇩🇿⁩⁦🇩🇿⁩

  • Ahmed ELkatatny
    Ahmed ELkatatny أيام قبل

    بعد اذن القناه ...ادعموا الحركة الكشفية لانها تقوم بتعديل الفكر
    وتوظف الطاقات .. الام ,والاب هما اللي بيدور لابنهم او بنتهم عن الانشطه المفيده
    اللي يستثمروا فيها قدراتهم وطاقاتهم ... ادعموا الحركة الكشفية لتغير اخلاقيات
    اكتسبها ابنائنا من الفراغ وعدم توظيف الطاقات ....ارجوا الاشتراك في
    قناتي لدعمي ودعم الحركة الكشفية فهي حركة تطوعية لا اتقاضى منها اجر
    واسأل الله التوفيق .... ادعموني علشان اقدر استمر... رابط القناة
    ar-plus.info/chEpW0vIDrNta8kRPUW-daxQ.html

  • Roki An
    Roki An أيام قبل

    اي وقت يعرض هذا البرنامج ؟؟

  • mohammed badr
    mohammed badr أيام قبل +1

    هو الكاميرا ما تصور الا يلي لابسه اصفر
    هي بنت مين 😒😒😒

  • ابراهيم فهد
    ابراهيم فهد 2 أيام قبل

    القرود فقط من يصفقون لماذا التصفيق الكثير

  • Alol Alol
    Alol Alol 3 أيام قبل

    انا بحب شيماء دمها عسل اوى وضحك تجنين♥♥♥♥♥♥♥♥

  • lamita/liban. logic-critique
    lamita/liban. logic-critique 4 أيام قبل +1

    Mn ahla hal2at .. Top👍😀😀

  • Ahmed Nabill
    Ahmed Nabill 4 أيام قبل

    حلقه جامده مووت بصراحه

  • Hoosny Mohamed
    Hoosny Mohamed 6 أيام قبل +1

    مين يصدق اني ايمي اللي بتبقا اكتر واحده بتضحك وتهزر في المسلسلات هاديه في الحقيقه كده😂

  • الواوي كافر سوداني

    يلعن منظرك سمينة وسخة

  • Mony ahmed
    Mony ahmed 7 أيام قبل

    انا بضحك علي ضحكة شيماء😂😂😂😂😍

  • بكرى أحلى
    بكرى أحلى 7 أيام قبل

    ar-plus.info/vid/YSedxCTLMio-fydyw.html

  • Mo7amed Elsaghir
    Mo7amed Elsaghir 7 أيام قبل

    😂😂😂😂

  • Suha Munssor
    Suha Munssor 7 أيام قبل

    احلى حلقة شفتها بالبرنامج كله

  • kamilya sadikki
    kamilya sadikki 7 أيام قبل

    من بظاية الحصة وانا مبتسمة

  • Mero Ashraf
    Mero Ashraf 8 أيام قبل

    ❤❤❤❤

  • layali Gomiz vlog
    layali Gomiz vlog 8 أيام قبل

    يالهوي انا مشفتيش حلقة دي انا لي دوارت علي جديد شيماء وطلعيت دي حلقة جديدة إلي مشفتهاش والله شيماء تفرفشني رغم هموم و تعب إلي أنا فيه حسبي الله ونعمة وكيل اتمنى انكم تشارفومني في قناتي ضروفي كتير صعبة الله عالم

  • Asma Ahmed
    Asma Ahmed 8 أيام قبل

    Wow it's so nice Hassan and shima always Mona sparkling in the program

  • فء ،
    فء ، 10 أيام قبل

    يفشل طلب شيماء حتى مُنى انكسفت منها

  • رضا الواحي
    رضا الواحي 10 أيام قبل

    شيماء وحسن لطاف اوي

  • Mahmud Hasan
    Mahmud Hasan 10 أيام قبل

    شيماء دم زي العسل

  • Marsel Mh
    Marsel Mh 10 أيام قبل

    حلقه ممتعه دخيل روحكون مااحلاكون

  • Master Mind
    Master Mind 11 أيام قبل

    حلقه بارده مع عالم بروطه

  • Amina Fallatah
    Amina Fallatah 11 أيام قبل +1

    ماشاءالله شيماء سيف سعادة الله يحفظها

  • محمد جمال
    محمد جمال 11 أيام قبل

    الحلقه دى من احلي الحلقات

  • عباد الرحمان
    عباد الرحمان 11 أيام قبل +1

    حد عارف النغمة الهندية في مسلسل اية

  • yasmin al
    yasmin al 11 أيام قبل

    مت مت 36:23😂😂😂😂😂

  • شمس الوادي
    شمس الوادي 12 أيام قبل +1

    احلى حلقه واحلى فنانين واحلى مذيعه ماشاء الله عليهم

  • مطبخ السعاده ام دانة

    بالتوفيق حبيبتي معاكي شرفيني

  • Lina Jolie
    Lina Jolie 13 أيام قبل

    حلقة رهييييييييييبة

  • fofa Gamal
    fofa Gamal 14 أيام قبل +1

    بحب مني الشاذلي جدا😍😍
    وكمان بحب شيماء وحسن جدا❤

  • عوض ابو شنيشن
    عوض ابو شنيشن 15 أيام قبل

    مريم مريضة بي اه

  • Adel Osman
    Adel Osman 16 أيام قبل

    الهبله والسذج

  • Ndos Ali
    Ndos Ali 16 أيام قبل

    هههههههه بس ظحكتها تظحك بلد

  • Dana Koubaissi
    Dana Koubaissi 16 أيام قبل

    بتعرف يا Mr Hassan إنّو شيماء أهضم بكتير من مرتك إيمي .صدّقني إنٍّو حضرت مسلسلك الزوجة ١٨ بس لإنّو إيمي مش معك......

  • Sho Sho
    Sho Sho 16 أيام قبل

    بجد وأقسم بالله انا ضحكت من قلبي⁦❤️⁩ بجد شكرا جدا بيكو أحلي احمد حسن وشيماء سيف

    • Myada Talat
      Myada Talat 14 أيام قبل

      مين احمد حسن😶

  • Aya ناو
    Aya ناو 16 أيام قبل

    بحبهم اوي

  • Fatima Yousef
    Fatima Yousef 17 أيام قبل

    بصدق حلقه حلوه ومميزه الوقت عدى بدون مااحس

  • Amany Abdelfattah
    Amany Abdelfattah 17 أيام قبل

    ar-plus.info/vid/84fkN24JOgo-fydyw.html
    فيديو جديد اشتركوا 💙

  • Abdel Rauof Al jned
    Abdel Rauof Al jned 17 أيام قبل +1

    مين انتبه على شياكت حسن الرداد

  • Abdel Rauof Al jned
    Abdel Rauof Al jned 17 أيام قبل +1

    احلى شيء ضحكت شيماء سيف مين شايف هيك لايك

  • مقاتل الفضاء
    مقاتل الفضاء 18 أيام قبل

    الي يحب حسن الرداد وشيماء سيف يحط لايك

  • A F
    A F 18 أيام قبل

    حلقه اكثر من جميييله. فنانين مبدعين جدا استمروا

  • Shoot Elsherbiny
    Shoot Elsherbiny 18 أيام قبل

    #اعدام _راجح_حق _محمود_البنا _فين

  • تحلا الايام
    تحلا الايام 18 أيام قبل

    زوريني يا منا على قناتي بحبك كتير

  • maissa el gazzah
    maissa el gazzah 18 أيام قبل

    منى الشاذلي من روح الزمن الجميل .😍

  • Khadija Habib
    Khadija Habib 19 أيام قبل

    مسخره 😂😂😂😂😂

  • Dodo H
    Dodo H 19 أيام قبل

    بفرطو ضحك ههههه

  • bluexskirt
    bluexskirt 19 أيام قبل

    مش حلو ان الحلقه مفهاش ارتجال و كله مترتب كدا دا الاتنين عسل لو سيبتوهم على طبيعيتهم كانت هتبقى حلقه احلى

  • Halima Youyou
    Halima Youyou 19 أيام قبل

    Kanmout 3lihom kidahkoni bzaffff😂🤣😂😂😂😂😛😛😛

  • lay lay lay
    lay lay lay 19 أيام قبل

    في حتت متقطعه غلط في المونتاج باينه 👀💔

  • norhan mahmoud
    norhan mahmoud 20 أيام قبل

    حلقه روووووعه حسن و شیماء حلوین اوی مع بعض 😊❤❤❤❤

  • Mohammed Tarik
    Mohammed Tarik 20 أيام قبل

    فعلا حلقه مميزة وضحكتني كتير وربنا يسعدهم

  • زهرة Zahra
    زهرة Zahra 20 أيام قبل +1

    حلقه جميله مستنيه حلقه درة 😻💗

  • Menna Kamal
    Menna Kamal 20 أيام قبل

    حلقة جميلة جدااااا وضحكت فيها كتير جداااااا حقيقي دي أحلي حلقة بعد حلقة ياسمين عبد العزيز ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  • Bnt Al Qassim
    Bnt Al Qassim 20 أيام قبل

    حسافه ليه مو ايمي

  • ياغريب طوس
    ياغريب طوس 20 أيام قبل

    انا من اضوج اتنوع لشيماء سيف وابدي اضحك واتصير عندي طاقه ايجابيه فعلا شخصيه جميله

  • Kamal Elfouly
    Kamal Elfouly 21 أيام قبل

    حقيقي حلقه جميله