عملتلكو الكبدة المشوية بالبهاريز الجامدة والتتبيلة السحرية لازم تجربوها فى البيت مع المكرونة او الرز

مشاركة
تضمين
  • تم نشره في 2019/09/ 6
  • حساب الانستجرام hamdy_and_wafaa
    اضعط هنا للاشتراك فى القناة 👈 ar-plus.info/chLACApi-a7dewNn6EysoE4w.html
    اشتركو فى قناتنا الثانية للطبخ اسمها حمدى ووفاء فى البيت للطبخ والحلويات والروتين من اللينك ده 👈 ar-plus.info/chV99ukdavv-j-gkDaLquLtw.html
    #يوميات_حمدى_ووفاء #لايك_ياحبايبنا
    فيديوهات هاتعجبكم ان شاء الله........
    تحدي المارشملو 600 جرام والعقاب على الشاطئ
    ar-plus.info/vid/3cvuBXIAcwM-fydyw.html
    اول مره نركب جيتسكي في البحر شوفو عملنا ايه ؟ 😂 وركبنا غواصه وقابلنا السمكه نيمو كانت هتموت من الرعب
    ar-plus.info/vid/JesW0hyxj7A-fydyw.html
    تحدي اكبر اكلة سمك 3 انواع مختلفة وكمية ارز كبيرة من اكبر مطعم سمك فى بورتو السخنة العقاب في البسين
    ar-plus.info/vid/AdfDO8fjMUI-fydyw.html
    حلقة يوميات حمدى ووفاء فى التليفيزيون على قناة نايل لايف تفاصيل كاملة عن حياتنا واسرار التحدى والوزن
    ar-plus.info/vid/33zMY5oGxhc-fydyw.html
    بث مباشر من البحر وحشتونا والله
    ar-plus.info/vid/vk-UeaQpPRE-fydyw.html
    تاني فلوج ليوم كامل في بورتو السخنة من الصبح لبليل بحر وبسين وغدى وخروجة وغنا ورقص ولعب وجد وحب
    ar-plus.info/vid/JoBO7jO_1ak-fydyw.html
    لمتنا انا وعيلتى فى الشالية وعملنا اكلة شيش طاووق مع الرز البسمتى احلى اكلة فى الدنيا
    ar-plus.info/vid/X1OfLEb00Fs-fydyw.html
    اول فلوج لرحلتنا فى مصيف بورتو السخنة والشالية بجد صدمني ونسيت اهم حاجة قبل مانسافر
    ar-plus.info/vid/x5wiJOOLJUU-fydyw.html
    تحدي اكل الكسكسي مع 2 دكر بط بلدي والعقاب مسح عربية فى الشارع
    ar-plus.info/vid/w_l8vztSYE8-fydyw.html
    مشتريات وتجهزات للمصيف مايوهات والعب بحر ومستحضرات العنايه للبشره الخاصه للبحر وميكب
    ar-plus.info/vid/tIlM2cupsSQ-fydyw.html
    تحدي اكل مكرونة اسباجتى بطريقتين لحمة وفراخ اول اكلة فى شقتنا الجديدة والعقاب استغماية توابل هنديه
    ar-plus.info/vid/iWsKSdPwBGM-fydyw.html
    تنفيذ عقاب تحدي البيتزا وفاء نزلت الشارع في نص الليل فشوفو الكلاب عملو معاها اية
    ar-plus.info/vid/nEMN4hlA5G8-fydyw.html
    تحدى البيتزااا الايطااالى بالفرااخ والعقاااب فى الشارع
    ar-plus.info/vid/uNwvJ9qFXtk-fydyw.html
    تحدي اكل 10 علب تونة فى 5 دقايق 4 حار و6 قطع والعقاب فلفل حار 🌶️ حاصد الارواح 🤮
    ar-plus.info/vid/LLk2QuWo6PA-fydyw.html
    لية مروحناش المصيف مع العيلة ؟ وانت بتشتغل اية ؟ لية مش بيزيد وزنكم ؟ انتو تقربو لبعض اية ؟
    ar-plus.info/vid/KvMtthyCOB4-fydyw.html
    تحدى اكل اكبر فخدتين رومى بوزن 6 كيلو 😋 والعقاب تصفية حسابات
    ar-plus.info/vid/sGmuKqS32_s-fydyw.html
    تحدي اكل اكبر 4 اكياس شيبسي فى مصر بالشطة والليمون والطماطم والعقاب كسر الحصالة وفيها تحويشة العمر
    ar-plus.info/vid/BZowPCc91ok-fydyw.html
    تحدي اكل الدولمه العراقيه باللحمة الضانى وفخاد الفراخ والعقاب بنك الحظ
    ar-plus.info/vid/2IW6L2wqmD0-fydyw.html
    تحدي كوكتيل الفواكه العملاق وعقاب الخسران ( جلبية يد مو يدى )😂 🤣
    ar-plus.info/vid/RmRnmisdcak-fydyw.html
    بنحضرلكو مفاجأة هاتعجبكو جدا
    ar-plus.info/vid/Uz_JdJDdSXA-fydyw.html
    تحدي اكل البطاطس المحمرة 3 كيلو مع الكاتشب البارد والعقاب يد مو يدى The challenge of eating French f
    ar-plus.info/vid/ETlGTPfwC_g-fydyw.html
    تحدي اكل الحواوشي الحار جداااا 🌶️ 4 رغيف كبيييير والعقاب يستحمي بالبيض الساقع 🤣
    ar-plus.info/vid/LpTMMx0DDjM-fydyw.html
    تحدي الايس كريم 4 ميجا مع 4 كيموكونو والعقاب دش ساقع مع استشوار الدقيق المفاجئ
    ar-plus.info/vid/71NixSeuRuA-fydyw.html
  • ترفيه

تعليقات • 748

  • حمدى ووفاء فى البيت

    حساب الانستجرام instagram.com/hamdy_and_wafaa/
    اضعط هنا للاشتراك فى القناة 👈 ar-plus.info/chLACApi-a7dewNn6EysoE4w.html
    اشتركو فى قناتنا الثانية للطبخ اسمها حمدى ووفاء فى البيت للطبخ والحلويات والروتين من اللينك ده 👈 ar-plus.info/chV99ukdavv-j-gkDaLquLtw.html

  • hadeer mostafa
    hadeer mostafa 16 أيام قبل

    بجد بجد تسلم ايدك روعه جدا طعم كبده

  • فؤاد ياسر
    فؤاد ياسر 19 أيام قبل

    تسلم ايدك يا فو فا بجد 😍

  • مرفت السيد ياسمين

    ماشاءالله عليكي تسلم ايدك

  • Marian 16
    Marian 16 أشهر قبل

    انتبهي وفاء حركة الفحم مو صحية أبدًا

  • Masterchef Egypt channel
    Masterchef Egypt channel 2 أشهر قبل

    صباح الفل عليكم
    زي ما وعدتكم ان كل يوم اتنين فيه فيديو جديد, اتمنى من الناس الى لسه مشتركتش فى القناه انها تشترك و تتفاعل معايا بالكومنت و الايك علشان اقدر اكمل.
    كل مره بغير مطبخ جديد لو عايزين تعرفوا السر , تابعونا و تفاعلوا مع القناه و هبعت الكواليس على الخاص لاكتر واحد هيتفاعل و يكتب كومنتات, ده الفيديو الجديد بتاعى طريقه عمل الكفتة البيتي فى الفرن و اقدر ااكدلكم انها هتكون احلى من الحاتى نفسه.
    و ده لينك الاشتراك فى القناه, ياريت لو الفكره عجبتك متبخلش عليه انك تعمل لايك و تشترك فى القناه
    ar-plus.info/chiQ1a2rGWJzmCyYuFIW65Fg.html

  • Masterchef Egypt channel
    Masterchef Egypt channel 2 أشهر قبل

    صباح الفل عليكم
    زي ما وعدتكم ان كل يوم اتنين فيه فيديو جديد, اتمنى من الناس الى لسه مشتركتش فى القناه انها تشترك و تتفاعل معايا بالكومنت و الايك علشان اقدر اكمل.
    كل مره بغير مطبخ جديد لو عايزين تعرفوا السر , تابعونا و تفاعلوا مع القناه و هبعت الكواليس على الخاص لاكتر واحد هيتفاعل و يكتب كومنتات, ده الفيديو الجديد بتاعى طريقه عمل الكفتة البيتي فى الفرن و اقدر ااكدلكم انها هتكون احلى من الحاتى نفسه.
    و ده لينك الاشتراك فى القناه, ياريت لو الفكره عجبتك متبخلش عليه انك تعمل لايك و تشترك فى القناه
    ar-plus.info/chiQ1a2rGWJzmCyYuFIW65Fg.html

  • Hatem Noaman
    Hatem Noaman 2 أشهر قبل

    رووووووووووعة

  • Aya mostafa
    Aya mostafa 2 أشهر قبل

    انا بحبك جدددا

  • Memo hamo
    Memo hamo 2 أشهر قبل

    تسلم ايدك لو سمحتي نوع الشوايه الجرانيت ايه 💜💜

  • Rbab Zaki
    Rbab Zaki 2 أشهر قبل

    تسلم ايديكى اكلك تحفه انا بعمل كل وصفاتك وبتطلع تحفه❤❤❤❤❤❤

  • سمسمه اسماء حمدى
    سمسمه اسماء حمدى 2 أشهر قبل

    ميه البصل دى عملتيها ازاى ارجو الرد

  • يونس خيري شلبي
    يونس خيري شلبي 3 أشهر قبل

    تسلم ايدك يا وفاء وتحياتي لكي اختي العزيزه 👌💪💪 فعلا نجاحك كايد كل قنوات اليوت يوب ربنا يحفظك من كل سوء

  • ام مازن
    ام مازن 3 أشهر قبل

    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

  • Mamt Amrwoday
    Mamt Amrwoday 3 أشهر قبل

    انا النهاردة عملت المكرونة بجد كانت طعمها حلو اوى
    تسلم ايدك انا
    بعد كده هعملها على طريقتك

  • Abeer Abdulrehman
    Abeer Abdulrehman 3 أشهر قبل

    الله يسعد ايامك

  • Reham hassan
    Reham hassan 3 أشهر قبل

    حلو قناة المطبخ تسلم ايدك

  • محمود طيبة
    محمود طيبة 4 أشهر قبل

    بجد تحفة تسلم ايدكي والله بتفرج عليكون منبهرة ربنا يحوسكون ام محمود معكون استمرو ربنا يوفقكم

  • هند سمير
    هند سمير 4 أشهر قبل

    ماشاء الله عليك شطاره ياريت تدعميلى بنتى فتحه قناه جديده اسمها ريم

  • حبيبي انا
    حبيبي انا 4 أشهر قبل

    فنانه

  • Marwa Ahmed Ibrahim Ahmed
    Marwa Ahmed Ibrahim Ahmed 4 أشهر قبل

    الله ينور عليكي عجربها 👍 واحقولك رأي فيها

  • Sara Soso
    Sara Soso 4 أشهر قبل

    اتني عسل والله انتي يالي محليا القناة

  • Faten Ahmed
    Faten Ahmed 4 أشهر قبل

    بسم الله ماشاء الله عليكى شاطرة ف الاكل

  • Ahmed Talaat
    Ahmed Talaat 4 أشهر قبل

    تسلم ايدك جباااره

  • mohamed elarabyمحمد العربى

    احلى اشتراك ولايك للناس المحترمه

  • mona ali
    mona ali 4 أشهر قبل

    جميييله قوى حجربها بس قوليلي ايه فايده الصويا صوص و دبس الرمان و سؤال كمان المكرونه صلصتها مفهاش بصل و لا توم؟

  • Shshoo Yahia
    Shshoo Yahia 4 أشهر قبل

    ar-plus.info/chENFgStZYC-FiMphKNhBcXw.html
    ممكن دعم

  • sayidati سيدتي
    sayidati سيدتي 4 أشهر قبل

    انا عندى قناة بتكلم فيها عن جهاز العروسة يريت تنورونى فى القناة

  • منوعات مريم ومسك الكعبه

    ازيك يا وفاء ربنا يا خللك اولادك

  • الشيخ الحسين النورانى

    بالتوفيق واسعد الله حياتكم

  • Walaa Omar
    Walaa Omar 4 أشهر قبل

    تسلم أيدك يا وفاء لما بشوفك بتعملي الاكل بجوع جدا

  • كابتن نهى محمد
    كابتن نهى محمد 4 أشهر قبل

    اللى يحب النبى يدخل قناتى هتعجبكو ان شاء الله بنتكلم فى مصفات للرجيم واكلات وصفات للبشره وتحديات وفلوجات كل حاجه محتاجه دعكطو زيارتكو هتسعدنى بجد اشتركو فى القناه
    ar-plus.info/vid/kp1zsUrSOCE-fydyw.html

  • sara 99
    sara 99 4 أشهر قبل

    وفاء اعملي اكل سعودي ( مرقوق )

  • Shahd mohamed
    Shahd mohamed 4 أشهر قبل

    احلي مطبخ ar-plus.info/chYmBwaXxGrjk_XYPjKwbwMQ.html

  • Samira - اقرألى كتاباً

    تسلم ايدك

  • خالد الخاقاني
    خالد الخاقاني 4 أشهر قبل

    بالعافيه

  • كابتن نهى محمد
    كابتن نهى محمد 4 أشهر قبل

    ممكن تدعمونى وزياره لقناتى هتعجبكو بنتكلم عن وصفات للبشره ورجيمات انا كابتن فيتنس ادخلو واحكمو. ar-plus.info/vid/kp1zsUrSOCE-fydyw.html

  • مصر جميله مع نرڤانا

    مين عنده فضول وعاوز يعرف الفراعنه دول عملوا حضارتهم ازاى يشوف فيديوهاتى

  • ديكوريشن &
    ديكوريشن & 4 أشهر قبل

    ...حطي الكلام ده حلقه في ودانك هتعيشي مرتاااحه ✋💜
    1/ شقتك دي وجهتك لو قومتي من النوم يوم مغسلتيش وشك يبقااا متعمليش شقتك ولو كل يوم عملنا حاااجه كلو هيخلص وال ع راي المثل اكنس بيتك ورشووو عشان متعرفش مين هيطب عليك زي القضا المستعجل ويخشووو 🙈😂
    2/ خلي بالك من جوزك مهما كان عيوووبه استحملي معلش عشان مش بيدفع التمن غير ولادك وف الاخررر نقول يارتنا عشنااا ... ومن وجهة نظرى مفيش اى مبرر للانفصال غير ان احد الزوجين يفقد عقله غير كدا الحياه بتستمر المهم نصبر ونعدى ✋💜
    3/ محدش احسن منك عشان يسمع بيكي وطي صوتك ومش لازم تردي الكلمه عشرررره لو ف مشكله سبيه يتكلم وانتي ادخلي اوضه تانيه ومتدخليش حد ايا كان ف حياتك ابدا ولا اخ ف الكبر بيسال الله يعينو ع بيتو وولاده ولا اب وام دايمين مش باقي غير ولادك وجوزك وفي مثل بيقول بيبان مقفله علي بلاوي متلتله متفكريش انتي بس اللي عندك مشااااكل تبقي عبيطه👊🙈
    4/متقوليش لجوزك فلانه جابت خزين رمضان وفلانه كست عيالهااا وانا لااا ده اكبر غلللللط ✋
    انتي ست البيت ده حتا لو بتمشي بيتك غير باقل الامكانيات انتي بردو ست البيت وعمر الفقرر ما كان عيييب
    لازم انتي تعملي حساب لدخله المووسم دخله عيد رمضان شيلي كل يوم لو مبلغ صغير وجيبي لو اقل حاجه اهم حاااجه الرضاا والله ربنا هيبارك في كل حاجه انا بعمل كددده✋😊
    5/ طلعي كل يوم لو جنيه واحد شليه ف علبه ف كيس وكل اخر شهر هيبقا 30ج ولو بتخدي مصروفك بالشهرر اول حاجه طلعي من الفلوس 30ج هاتي مثلا ازازه زيت وكيس سكر ووديهم لاي حد محتاج ممكن نجيب بيهم كلهم سكر ونوديهم لحد محتاج وممكن نجيب نص كيلو سمنه سايبه ونص زيت وكيلو مكرونه واديهم لاي حدالصدقه بتبارك
    والله والله ربنا هيبااارك ف فلوسك ازاي والبركه تدخل بيتك
    لايك واشتراك

  • Street Food Maker AB
    Street Food Maker AB 4 أشهر قبل

    Like & subscribe ♥️
    ar-plus.info/vid/nr3fHQYwvJQ-fydyw.html

  • Amr Diab Number 1
    Amr Diab Number 1 4 أشهر قبل

    اجمل حالات واتس لعمرو دياب هتشفوها هنااا
    👇👇👇👇👇👇👇 m.ar-plus.info/chbRECoHHPa0ZSPhfXxiV5PA.html

  • رياض الصالحين
    رياض الصالحين 4 أشهر قبل

    ar-plus.info/vid/KkUkCHMKsGQ-fydyw.html

  • سامر محمد
    سامر محمد 4 أشهر قبل

    ar-plus.info/vid/-6CVX7PCA68-fydyw.html
    واحده في أوضتها
    كلام ممنوع يتقال للناس
    لو عجبك سبسكرايب وفعل الجرز

  • Hamasat Life style
    Hamasat Life style 4 أشهر قبل

    جنون الحقد
    قصة مؤلمة باللهجة الخليجية💔
    👈 #القصة_كاملة
    أنا رجل متزوج من ١٤ سنه وعندي أولاد وبنات ولله الحمد اعمل مدير مستشفى وزوجتي لا تعمل شهادتها ثانويه عامة
    ومستواي عالي جدا و أحب التميز في كل شيء
    واتميز في عملي في عائلتي حتى على زوجتي وما احب تصير احسن مني في اي شي واذا تميزت هي بشي حطمتها وتعللت في عملها اللي سوته انها ما تعرف وتجهل فنون الحياة
    وأنها زوجه عاديه وانها ممنونه لي باني رضيت فيها رغم مستواها العادي جداً
    حياتي مع زوجتي جافه ما اعطيها اي قيمه وانظر لها انها شي واطي في حياتي وشي لابد من تغييره لانها لاتناسبني ولاتناسب مستواي الفكري والمادي والعلمي
    كان بينا مشاكل في حياتنا دايم هي اللي تتنازل وتتغاضى لاني افرض نفسي عليها وغصب عنها تعترف باني انا الأفضل
    رغم اني بصراحه من داخلي مقهور منها رغم مستواها الثانوي إلا أن الكل معجب بشخصيتها عندها شخصية عجيبه في الأسلوب الراقي كلامها مثقف عالي جدا واهلي واخواني يحترمونها ويلجؤن لها بالاستشارة كلامها واقناعها حلو ومميز بس فيني قهر عنيف منها كيف تكون تتكلم احسن مني وانا مدير كيف تكون تتعامل برقي وانا ليس عندي أسلوب حلو زي اسلوبها
    كثرت المشاكل بيننا آخر مشكله كانت نهاية حياتي معاها
    كنا في بيت العائله متجمعين عند اهلي
    ونتناقش ونتحاور وكنت مقهور انها لما تتكلم الكل معجب بكلامها
    وقفت وانا في قمة قهري اصارخ عليها
    انت زباله انت ما تعرفين شي هذه اللي مستانسين على كلامها عندي ولاشي بس كلام هذه تحمد ربها اني خذيتها وامي كانت تحاول تسكتني وانا ازيد كنت ابغى اشوف انكسارها لكن للاسف رغم قسوة كلامي تمت ساكته ماتكلمت ولا نزلت منها دمعه واحده وبكل بساطه قامت وقالت اكرمكم الله على الضيافه يا عمي وعمتي واخواني وخواتي
    وطلعت من البيت لحالها
    انا استغربت ردة فعلها غير عن كل مره تزعل وترد علي وووو
    راحت وخلت عيالها وراها رغم هذا ما برد غيضي قلت بروح البيت اكسر راسها ليش تحقرني وخذيت العيال ووصلنا البيت طلعت الغرفه مالقيتها دورت بكل مكان مالقيتها اتصلت على جوالها ماترد اتصل مرات الخط تقفله زاد قهري قلت اروح لاهلها يادبونها ورحت لبيت اهلها لقيت ابوها واقف برى شكله ينتظرني نزلت وانا معصب قالي اسكت ولاكلمه قلت اللي عندك وخلاص في بيت اهلك معاد لك عندنا زوجه ودخل وقفل بوجهي الباب وانا منصدم باللي سمعته مصدق ومو مصدق
    قلت لنفسي ماعليه اعرفها تموت على عيالها قلت والله لاحرق قلبها عليهم لين ترجع تحب رجولي ارجعها
    رجعت البيت انتظر يوم يومين شهر شهرين أربع ست شهور ولا حد سأل
    جاني فضول احب اعرف وش فيها
    وصيت اختي تسال عنها قالت اختي لنا فتره نتصل جوالها مفصول مدري وش علومها
    احترت قلت غريبه حتى عيالها ما سالت عنهم واعيالي اذوني يبون امهم
    رحت لبيت اهلها طلع اخوها الصغير سألته مارد علي دخل وقفل الباب بوجهي ودقيت على جوال ابوها مارد وقفل جواله زادت حيرتي كيف اعرف علومها
    دقيت على اخوها الكبير رد قال هلا قلت اخبارك قال وش تبي قلت بسأل عن ام اعيالي
    قال طيب تعال عندي بعد المغرب في البيت
    قلت تم وقفلت
    بعد المغرب رحت عند اخوها من شفت وجهه ماتطمنت قلت لي فتره اسال ماحد رد علي منكم قال اخوها وش تبي الحين قلت برجعها
    قال طيب تعال معي ورحنا المستشفى قلت له وش صاير قال بتشوف
    دخلنا غرفه انصدمت من المنظر اللي شفته كان المنظر مريع طلعت ما تحملت وانا ابكي
    قال اخوها باقي في كلام يجرح ونسيت تقوله وجاي ترجعها تقوله
    وانا ابكي واقوله وش فيها وش صار لها
    قال من طلعت من بيت اهلك جات عند بيت ابوي بتكسي وصلت وهي منهاره وتبكي وتصارخ تقول قتلني بكلامه
    وتعبت علينا ونقلناها المستشفى وزادت حالتها خطوره
    تحاليل فحوصات طلع عندها سرطان
    الغريب انو يقولون الدكاترة ان السرطان في بدايته استغربوا كيف كل يوم ينتشر بسرعه وتمكن منها وهاذي حالتها من خمس شهور في تدهور حتى الكيماوي ما يفيد لها
    وانا ابكي وابكي من حالها
    راح اخوها ثم رجع قالي حسبي الله عليك قتلت اختي زهره ودفنتها حيه
    هذا انا حقدت عليها لانها افضل مني
    واليوم هي بين الحياه والموت بسبتي
    اتمنى ان تحللني لاني ندمان كثير😭😭😭
    رفقا بالقوارير
    اذا اعجبتك القناة ارجوا الاشتراك بها 😉😉

  • هناء ناصف
    هناء ناصف 4 أشهر قبل +1

    🌹💚💙وفاء 🌹💚💙 أنت رائعة 👍🌹💚 يابختك ياحمدى باشا الست الوالدة دعيالك قوى اللهم لاحسد. يارب أرزق أولادنا زوجات صالحات مثلك ياوفاء ياحبيبة قلبى بجد بحبكم فى الله ربنا يبارك فيكم ويححفظكم من شر العين ويبعد عنكم عيون الحاقدين والحاسدين ودائما من نجاح إلى فلاح ياحبايب قلبى 💙👋👍👋👍👋👍👋👋👍🌹💚🌹💚🌹💚

  • Ahmed Abdelwahed
    Ahmed Abdelwahed 4 أشهر قبل

    ar-plus.info/vid/tZhn8IsO76E-fydyw.html

  • Aida Bensaid
    Aida Bensaid 4 أشهر قبل

    إيه يعني بهاريز لو سمحتو

  • سنتر الاتحاد
    سنتر الاتحاد 4 أشهر قبل

    ar-plus.info/chNqymA8ylUo-edXgFtta34g.html

  • Nagwa Mohseen
    Nagwa Mohseen 4 أشهر قبل +2

    تسلم ايدك انا بجربها دلوقت وبالف هنا وشفا بس بلاش فلفل كتير

  • سما
    سما 4 أشهر قبل +1

    أكثر يوتيوبر مصرية أحبها وأحب أتفرج عليها لأنك تختصري الكلام وماتطولي بالفيديو 💕💕

  • يومياتي مع اخواتي

    اشتركو في قناتي وفعلو الجرس ولايك وكومنت كد مش هتخسرو حاجه شجعوني بالله عليكم

  • مملكة شيماء شكري
    مملكة شيماء شكري 4 أشهر قبل

    حبايبي بالله عليكوا فرحوني وتعالوا قولولي رأيكوا في قناتي اقسم بالله بتعب جدا

  • أفكار زينه
    أفكار زينه 4 أشهر قبل

    لو بتحبى إعادة تدوير كراكيب البيت 💪
    نورونى واشتركوا 🌹
    ar-plus.info/vid/j93fDXz25-Y-fydyw.html

  • أفكار زينه
    أفكار زينه 4 أشهر قبل +1

    تسلم ايدك

  • عالم الموبايلات _ M.T

    بتاع موبايلات 📲📱 اعرف قبل متشتري
    احدث الموبايلات وكيفيه الاختيار

  • عالم الموبايلات _ M.T

    لو مهتم بالموبايلات وأخبارها 📲📱
    تابعني وانضم إلى عالم الموبايلات
    واعرف قبل متشتري⁦☝️⁩👌⁦✌️⁩

  • Mohamed Rada
    Mohamed Rada 4 أشهر قبل +2

    وَإِذْ تَأَذَّنَ رَبُّكُمْ لَئِن شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ

  • Y X
    Y X 4 أشهر قبل

    الزبده لحالها بتنحرق بسرعه لا كن لو حطيتي معاها شويت زيت مابتنحرق

  • ديكورات منزلية واعمال يدوية

    متهيقلي الكبدة كدة نية ومستوتش