جربت الكيت كات اليابانية (٩ أنواع جديدة)

مشاركة
تضمين
  • تم نشره في 2021/01/11
  • اليابان فيها اكثر من ١٠٠ نوع كيت كات
    في الحلقة ديه جبنا ٩ بس منهم ، مختلفين غريبين حلوين
    ساعدو صاحبي قولوله رايكم من هنا :
    bit.ly/KitKatJaP
    و ممكن تتابع احمد عبدالمنعم من هنا
    ar-plus.info/chAGsYMSZKRhAInn_ecW9zUg.html
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    لو عجبك الفيديو أعمل لايك ,
    وأكبر دعم ممكن تعمله أنك تشترك في القناة Subscribe
    _______________________________________________________
    - بحب اتعلم
    - بحب الاكل
    - بتفرج على انمي
    - بعشق الجيم
    - غامض
    - بخاف من ......
    ---------------
    الاسم ؟
    عمرو شريف
    العمر ؟
    1994 احسب انت بقى
    الشهادة الجامعية ؟
    هندسة قسم ميكاترونكس
    الكاميرا ؟
    Canon 80D
    Canon g7x (بايظه)
    برنامج المونتاج ؟
    Adobe Premiere
    الحالة الاجتماعيه ؟
    متزوج
    فصيلة الدم ؟
    O+
    ناوي على ايه الفترة الجاية ؟
    كل خير ان شاء الله
    --------------
    For business enquiries: amrsherif.yt@gmail.com
  • ترفيه

تعليقات • 70

  • Amr Sherif
    Amr Sherif  7 أيام قبل +167

    لينك الانستجرام
    instagram.com/amr.sherif.adel/
    لينك صفحة الفيس بوك
    facebook.com/amrsherif.yt/

    • Maie Bisher
      Maie Bisher 10 ساعات قبل

      بس معلومة شركة نستله ليها أسهم في شركات فرنسيه وأبرزهم شركه لوريال الفرنسية

    • Power Power
      Power Power 14 ساعات قبل

      @ADAM TIGER btw,he iz funny 😆

    • ADAM TIGER
      ADAM TIGER 14 ساعات قبل

      شبه البيضه المسلوقه 🍳 😂

    • Amer Hazem
      Amer Hazem أيام قبل

      الي معاك دا عسل جدا 😂😂😂

    • Power Power
      Power Power 2 أيام قبل

      هاته تاني

  • narden Mahros
    narden Mahros 10 دقائق قبل

    عايزين تاكل ايه من بازوكااا

  • اياد محمد
    اياد محمد 43 دقائق قبل

    يا جماعه انا بعمل فيديوهات على قناتي وعايز حد يدعمني ياريت تدعموني

  • استديوهات شد الحبل
    استديوهات شد الحبل 53 دقائق قبل

    انا اطالب بظهور انا احمد عبد المنعم ف كل الفيديوهات الجاية ❤️
    انا اخر مره ضحكت كدا لما عماره ضيع الهجمة في ماتش مصرو الجزائر 2002 😂

  • Mohammed Ramadan
    Mohammed Ramadan 2 ساعات قبل

    قناتي علي اليوتيوب صوت خاشع وي حلو خش اشترك في القناه ولايذات وي شير فضلا وليس امرا وجزاكم. الله خير

  • MTRA A.
    MTRA A. 4 ساعات قبل

    الماتشا هي الشاي الاخضر 😂😂

  • fooOood_fight _El 7akam
    fooOood_fight _El 7akam 4 ساعات قبل

    استاذ و رئيس قسم .. ف انتظار الفيديو القادم بفارغ الصبر

  • امجد صلاح
    امجد صلاح 7 ساعات قبل

    حلقة حلوه اووي دمكم خفيف

  • Ahmed Alaa
    Ahmed Alaa 7 ساعات قبل

    اللى معاك روعه

  • Abod Fathy A
    Abod Fathy A 7 ساعات قبل

    ضحك بلا هدف

  • Ayat Magdy
    Ayat Magdy 9 ساعات قبل

    صاحبك الي معاك دا دنة خفيف جدا في من اكرم حسني 😂😂😂😂♥️

  • Hanya1210
    Hanya1210 10 ساعات قبل

    انت لسة بتتعامل مع كارفور😳 انتو في الضياع بجد!

  • Shimoo o
    Shimoo o 11 ساعات قبل

    عيط ضحك😂😂😂😂

  • المراجع المصرى
    المراجع المصرى 11 ساعات قبل

    اوعى ماتجبوش معاك فى الفيديوهات الجايه

  • Yara Ahmed
    Yara Ahmed 13 ساعات قبل

    اعملو من دا كتير بقا😂💗💗💗

  • M. Allam
    M. Allam 14 ساعات قبل

    صاحبك عسسسل فصلنى ضحك 😂😂😂😂

  • بيتي MY HOME
    بيتي MY HOME 15 ساعات قبل

    احلي حلقه موت ضحك هاتو تاني ونبي انا اتفرجت كذه مره ع الحلقه حسيت ان بتفرج ع فلم كوميدي 😂😂😂😂😂😂جامد يكونيش ده لحم خنزير يخربيت الضحك 😂لونه توتي اوي

  • Ahmed montaser
    Ahmed montaser 16 ساعات قبل

    حلقة فريدة كالعادة بس انا معرفش انت فاكر ولا لا في حلقة النسكافيه قولت ان كان عندك واحد صاحبك عنده حساسية من الكافيين ودمرتله حياته وقولت ممكن تقول قصته علي قناة الفلوجز فريت لو تقولها قريب❤

  • Eslam Mohamed
    Eslam Mohamed 17 ساعات قبل

    اول مره اشوفك والفيديو عجبني فشخ بصراحه خاصه النقاش بينك وبين صاحبك 😀😀😀

  • Selwan selim
    Selwan selim 17 ساعات قبل

    حلقه مشكله 😂
    الماتشا ده نوع من انواع الشاي الاخضر مشهور اوي في اليابان والصين وكوريا

  • Rana Elgnedy
    Rana Elgnedy 17 ساعات قبل

    نفس داخلة عمر عبد الرحيم 😂💖

  • Omar Kandil
    Omar Kandil 18 ساعات قبل

    صديقك لطيف اوي بجد ❤️❤️

  • Salma Hossam
    Salma Hossam 18 ساعات قبل

    3:40 ايه الرعب ده العلبة نطت لوحدها😂

  • Nour Goda
    Nour Goda 19 ساعات قبل

    نفسي اتسدت ناحية الشيكولاتة خالص

  • سو نؤوي
    سو نؤوي 20 ساعات قبل

    كارفور !!!!!! فين المقاطعه

  • Asmar Hamed
    Asmar Hamed 21 ساعات قبل

    موتنا ضحك😂😂😂 جيب الدوك كتير معاك

  • Ahmad Phapal
    Ahmad Phapal 22 ساعات قبل

    صرحتاً أنا متابعك وروحك حلوة بس دي أحلى حلقة انتا عملتها ابقى جيبه معك اكتر من كده

  • Mirna Gamal
    Mirna Gamal 22 ساعات قبل

    عسسسل اوووي مع بعض😂😂😂😂❤️

  • Basma Basma
    Basma Basma 22 ساعات قبل

    عسسسسسل 😂😂😂😂😂

  • Ali Ali
    Ali Ali أيام قبل

    لا عاملين مكس مع بعض رهيبببب😂😂😂

  • Heba Reda
    Heba Reda أيام قبل

    حمد الله ع سلامتك مبرووك الاستوديو الجديد

  • Esraa
    Esraa أيام قبل

    اعمل احلى نوع جبنه كل الأنواع

  • حياتى الجديدة
    حياتى الجديدة أيام قبل

    صحبك عسل اوى وشخصيه

  • Nada Amr
    Nada Amr أيام قبل +1

    انا بحب اتفرج علشان بضحكني😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Mohamed ismail
    Mohamed ismail أيام قبل

    الراجل دا جامد طلعو معاك علي طول

  • Eiad Hazo
    Eiad Hazo أيام قبل

    ❤️❤️❤️❤️ ‏حلقة جميلة 😂😂

  • Mennah Allah Abdelfattah
    Mennah Allah Abdelfattah أيام قبل

    انا مش متعوده اعمل كومنتس وكدا بس بجد انتوا عامليين شغل جامد مع بعض بجد ضحكك السنين 😂♥️♥️♥️

  • mOhaMeD ismail
    mOhaMeD ismail أيام قبل +3

    نصيحة الكاميرا التانية اللي من على الجمب دي نزلها تحت حوالي عشره عشرين سانتي واضبط الكادر على وشك ووسعه شوية بس مش اوي جربها وهتلاقيه حلو

  • Mahmoud Safwat
    Mahmoud Safwat أيام قبل

    يعمرو في مطعم في جسر السويس عند التجنيد كده أو بعده مش فاكر اسمه ريستورانت صبحي الحاتي جربه ومش هتندم مشويات وكده

  • Mohamed Akram
    Mohamed Akram أيام قبل

    والنبي يا عمرو اعملو حلقات تاني سواا بالله علييك 😂😂❤

  • محمود حربي
    محمود حربي أيام قبل +1

    صلو علي النبي

  • esraa elsead
    esraa elsead أيام قبل

    بالله احلي حلقه عملتها وضحك مالا نهايه همووت اعمل معاه فيديوهات على طول

  • Sara Sayed
    Sara Sayed أيام قبل

    احمد ده سكر 😂😂😂

  • Mostafa Basuony
    Mostafa Basuony أيام قبل

    دى بطعم تفل الشاى 😂😂😂😂😂😂😂

  • Mostafa Basuony
    Mostafa Basuony أيام قبل

    يكونش ده دهن الخنزير 😂😂😂😂😂هموووت

  • Marwa Ebrahiem
    Marwa Ebrahiem أيام قبل

    نسله مش فرنسيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • Marwa wael
    Marwa wael أيام قبل

    والله اول مره ااضحك كده بجد حبيته اوييي💜💖

  • Moo Ra
    Moo Ra أيام قبل

    الريأكشن بتاعكم جاااامد فصلت ضحك ع ضحككم 😂😂😂♥️

  • Habiba Ahmed
    Habiba Ahmed أيام قبل

    جرب بيتزا كريب الجديد في كريب كاماني♥️

  • Ranaxxz sunshine
    Ranaxxz sunshine أيام قبل

    الماتشا يعنى الشاى الاخضر 😂❤️

  • norah jamal
    norah jamal أيام قبل

    لااااازم تجيب صاحبك من جديد عمر دمكم خفيف مع بعض

  • story Instagram
    story Instagram أيام قبل +2

    اكتر حلقه موتتني 😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔

  • Noha khaled
    Noha khaled أيام قبل +3

    بيقوله ممكن اخد واحدة لمراتى ❤️😍
    صاحبه جميل اوى ومحترم اوى ربنا يخليهم لبعض ❤️

  • shereen wagdy
    shereen wagdy 2 أيام قبل

    الحلقه حلوه اوووى وبضحك

  • Dero Mahmoud
    Dero Mahmoud 2 أيام قبل

    بطئت الفديو كان عبارة عن ضحك بس وكأنهم سكرانين😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • عالم عمرو وحنين
    عالم عمرو وحنين 2 أيام قبل

    على فكرة في فرع من مطعم البيك في الخصوص

  • yaser ali
    yaser ali 2 أيام قبل +2

    معرفش ليه حضرني مشهد احمد سعد و هاني شاكر والله😂😂😂😂😂😂😂

  • Sara Tube
    Sara Tube 2 أيام قبل

    حلقه جميله ولله 😂⁦❤️⁩

  • صهيب ابوجبارة
    صهيب ابوجبارة 2 أيام قبل

    والله من امتع الحلقات للامانه😂🙏🏼♥️

  • Nada El Geish
    Nada El Geish 2 أيام قبل

    حلقه جاااااامدة جدا و الواحد و الله ضحك جدااا و كان بقالى كتير مضحكتش على حاجة كدا 😂😂😂👍🏻استمروووو

  • هند بنت إسماعيل
    هند بنت إسماعيل 2 أيام قبل

    🤣🤣❤️❤️

  • Kholloud Moustafa
    Kholloud Moustafa 2 أيام قبل

    صحبك عسل هاتوا تانى

  • salma ayman
    salma ayman 2 أيام قبل

    طعم تفل الشاي😹😹

  • salma ayman
    salma ayman 2 أيام قبل

    والله مافي احلي من اللمبادا 😹😹😹

  • Mohamed salah
    Mohamed salah 2 أيام قبل

    ألراجل اللي معاك دا عالمي .. يطلع تاني الله يكرمك

  • أكلات سهلة و لذيذة Easy and Delicious Food

    ماشاء الله حلقه تحفه بجد

  • kim Nancy
    kim Nancy 2 أيام قبل

    الحلقه عباره عن ضحكك😂😂

  • tarek Tito
    tarek Tito 2 أيام قبل

    ابقا هاته معاك كل مرة 😂😂

  • hesham hani
    hesham hani 2 أيام قبل

    ثنائي فاشيخ اوي.. وموت ضحك الصراحه.. حلوه استمر ف السلسله❤️❤️👑

  • Power Power
    Power Power 2 أيام قبل

    هاته تاني