كلمة الرئيس عبد الفتاح السيسي بمناسبة الذكرى الـ46 لنصر أكتوبر المجيد

مشاركة
تضمين
  • تم نشره في 2019/10/ 6
  • كلمة الرئيس عبد الفتاح السيسي بمناسبة الذكرى الـ46 لنصر أكتوبر المجيد
    لمشاهدة البث المباشر لقناة اكسترا نيوز : bit.ly/2lIAKDs
    شاركنا برأيك عبر موقعنا www.extranews.tv
    اشترك في قناتنا عبر اليوتيوب هنا goo.gl/BtMVSC
    Join and Follow us on :
    Website : www.eXtraNews.tv
    Facebook : eXtraNewTV
    Instagram : eXtraNews.TV
    Twitter : eXtraNewsTV
    #eXtraNews

تعليقات • 100

  • محمد صلاح
    محمد صلاح 3 أيام قبل

    قاهر الكلاب💪

  • Mustafa Abdelsamad
    Mustafa Abdelsamad 2 أشهر قبل

    يسقط يسقط حكم العسكر

  • Krw-x
    Krw-x 2 أشهر قبل

    مصر ام الخنزره مصر عبد الفتاح السيسي هههههههههه

  • جميل جمال
    جميل جمال 2 أشهر قبل

    📲*00212.679.620.248* *Whatapps*📲
    أقــدم لــكـــم رقــم الــدكــتــور👨‍⚕️ الإخــتــصــاصــي الــلــي أعــطــانــي الــعــلاج الــطــبــيــعــي😄 لــقــصــر الــقــضــيــب
    نــقــص الإنــتــصــاب✅ ســرعــة الــقــذف ✅ الــضــعــف الــجــنــســي ☑الـمـنـتـجـات مــتــوفــرة فـقـط بــالــســعــوديــة🇸🇦 وقـطـر🇶🇦 والامـارات🇦🇪 والــعــراق🇮🇶 ولـبـنـان🇱🇧 والأردن🇯🇴 والـكـويـت🇰🇼 والـبـحـريـن🇧🇭 وسـلـطـنـة عــمــان🇴🇲
    ســـارع واطــلــبــها📲*00212679620248* *whatapps*📲الدفع عند الاستلام🤝

  • ديسوزا ديسوزا
    ديسوزا ديسوزا 2 أشهر قبل

    بلحة انجازة بنا القصور ل انتصار

  • ديسوزا ديسوزا
    ديسوزا ديسوزا 3 أشهر قبل

    السفاح بلحة

  • EL 3ALAMY JO
    EL 3ALAMY JO 3 أشهر قبل +1

    انا خايف اشتمك لأطلع أخوان😂

  • Launch Your Dream Career
    Launch Your Dream Career 4 أشهر قبل

    ربنا يحفظك ويبارك فيك ويرحم شهداء ٦ أكتوبر ويبعد عنك شر الاخوان والمفسدين ربنا معاك وفي عونك ياريس واسكنك فسيح جناته

  • waibah Su
    waibah Su 4 أشهر قبل

    ممكن أي أحد يخلص ما قال رئيس السيسي؟ شكرا جزيلا

  • Anouar Echadhli
    Anouar Echadhli 5 أشهر قبل +1

    إنه الخائن يا سادة تفرجوو " مصرًاا.. 🎶 هههه

  • Anouar Echadhli
    Anouar Echadhli 5 أشهر قبل

    هو الرئيس دا بيكذب كتير لييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • علاء ابو الشريف
    علاء ابو الشريف 5 أشهر قبل

    لو تعرف مصر انك الزعيم مصر كان تكلمت قالت يا شعب مصر ارحموني من هذا الزعيم الخول العميل عميل

  • Abu Ahmed
    Abu Ahmed 6 أشهر قبل +1

    اقول للرئيس عبدالفتاح السيسي
    ربي بعمرك يزيد وبنصرك تعمر هالدار

  • Mero Mando
    Mero Mando 7 أشهر قبل

    اتعلم الحرب على العرض ولا الارض ولا الماده الفلوس ولا العقيده نحن مدافعون شهداء عرض فلوس ارض ماهى نوع الحرب الى اين ذاكره ولا لاذكره وعقل ولجيل هيلعن جيل hi

  • Ibrahim Fathi
    Ibrahim Fathi 7 أشهر قبل

    قاهر اردوغان و قاهر لإخوان المجرمين و قطر

  • every day quran
    every day quran 7 أشهر قبل

    اللهم مزق ملكه

  • ROOH EnsaN
    ROOH EnsaN 7 أشهر قبل

    احقر انسان علي وجه الارض يكرهه الانسان والحيوان والجماد. قسم بالله نهايتك هتكون عبره لظلمك وتجوعيك وقتلك لناس حسبي الله عليك

  • Amin Alali
    Amin Alali 7 أشهر قبل

    رئيس تافه ل بلد عظيم

  • السهم الزهبى المصرى

    قول متخفشى العرص لازم يمشى

  • Yasmine Yaso
    Yasmine Yaso 7 أشهر قبل +1

    كام واحد هنا مع السيسي اللي مع السيسي لايك والي ضد السيسي ديس لايك يلا........

  • Saad Mohamed
    Saad Mohamed 7 أشهر قبل

    تحيا مصر ✌✌✌

  • سوسو طرب
    سوسو طرب 7 أشهر قبل

    يا سﻻم عليك يا حسنى ايام احتفاﻻت نصر اكتوبر وهو بيخطب له هيبه وكﻻم جميل كل سنه كنا بنعيد اﻻمجاد عند سماع صوته اسمعوا خطبه لحسنى كده وشوفوا الفرق بين الخطبه العزى الى سمعينه ده حزين على انتصار قصدى انتصار اكتوبر

  • abdullah fathy
    abdullah fathy 7 أشهر قبل

    من حقي ان أقول ان بعد الربع الأول من الفيديو سمعت كلام غير حقيقي؛ وانت انسان والانسان غير معصوم من الخطأ، وأنت مصري فخور ولاكن خاطئ وستظل تصحح خطأك إلى أن تصح، وكانت مصر حياة حية قبل قليل الفساد أدعو الله أن تظل حية.

  • shams padr
    shams padr 7 أشهر قبل

    تحيامصر تحيامصر تحيامصر يحياالسيسي الله اكبر الله اكبر الله اكبر نحن على الحق المبين بإذن الله تعالى ولا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم واتوب اليه نحن قادمون نحن البنائون نحن قادرون ان شاء توكل على الله ياعبدالفتاح والفتاح هوالله ربنايعينك نحن القادمون

  • الله اكبر
    الله اكبر 7 أشهر قبل

    الرئيس عبد الفتاح السيسي رئيس جمهورية مصر العربية والقائد العام للقوات المسلحة ورئيسى وافتخر بة واحب من يحبة ويحترمة . تحياتى سيادة الرئيس

  • Karim Hasaan
    Karim Hasaan 7 أشهر قبل

    اقسم بالله بشوفك بضايق شكلك بيعصبنى

  • مصري في روسيا
    مصري في روسيا 7 أشهر قبل

    عملت فيديو في روسيا خاص بالمصريين و السيسي و العرب هينزل النهاردة علي القناة عندي يا جماعة بالله عليكوا دعم للقناه بتعتي اشتركوا فيها . يا انا بعمل محتوي كويس. و بساعد اي حد محتاج اي حاجة في روسيا

  • Tamer Abdalla
    Tamer Abdalla 7 أشهر قبل

    الخاين العميل الجبان مقلش اسرائيل المحتلة مره واحده
    اللهم أنتقم اللهم أنتقم اللهم أنتقم

  • Mohamed Elghamry
    Mohamed Elghamry 7 أشهر قبل

    بسم الله الله اكبر بسم الله. تحيا مصر القوه والعزم والإصرار علي النصر والتقدم بفضل الله حفظ الله مصر.

  • Ahmed El Metwally
    Ahmed El Metwally 7 أشهر قبل

    تحيا مصر

  • Ahmed Hamdy
    Ahmed Hamdy 7 أشهر قبل

    تحيا مصر يحيا الرئيس السيسى

  • medo mody
    medo mody 7 أشهر قبل +1

    يسلام اعرف انت الاول قيمه الوطن يا اللي وافقت يعملوا منك زعيم مخصوص مقابل انك تفسده و بعدين ابقا اطلع اتكلم و اعمل نفسك وطني يا تعلب 😤😤😤 الحيوان ده لسه عامل نفسه ملاك و انتصار و حوكا بيهدروا فلوس الناس فالقصور بتاعتهم و خليتوا اغلب الشعب فقرا اوي يا عيله حراميه و زباله و مضيت بكل بجاحه ع اتفاقيه سد النهضه و مش حنلاقي الميه و بعت تيران و صنافير و بتحارب اهل سيناء بحجه الارهاب و لسه باقه الخداع البلحاويه شغاله 😤😤😤😤 و بعدين معلش اصل اللي بيعارض من جوا مصر بتعتقلوه علطول لازم يعارض من برا حفاظا ع حياته يا عصابه مسلحه 🤔🤔🤔 المفروض ترحل بقا كفايه تخريب ف بلدنا ده لو عند اهلك دم خلاص الناس كلها قرفت منكم نعمل ايه تاني عشان تغور اقسم بالله الزمن اثبت ان مشكلة الاخوان انهم ملايكه كانوا عاوزين بجديه ينضفوا البلد من القذاره دي بس للاسف التعالب البلحاويه المخربه و اعوانهم غدرت بيهم واضحة اوي الفكره ان لو كان الاخوان المحترمين نفذوا الاوامر الصهيونيه و افسدوا البلد زيكم كان زمانهم زعماء و لسه مستمرين ف الرئاسة طبعا 😤😤😤

  • ❤ Bachir🎨🕊
    ❤ Bachir🎨🕊 7 أشهر قبل +1

    لا إله إلا الله محمد رسول الله
    و السيسي 🦓عدو الله
    🇩🇿🇩🇿🇩🇿🇩🇿🇩🇿🇩🇿🇩🇿🤲👍😁😂👌

  • Adham Mohamed
    Adham Mohamed 7 أشهر قبل

    عاشت مصر وعاش جيشها وشعبها وريسها تحيا مصر تحيا مصر تحيا مصر رغم أنف الحاقدين

  • Adham Mohamed
    Adham Mohamed 7 أشهر قبل +1

    ربنا يخليك لينا ولشعب مصر كله يا كايدهم ويارب يموتوا بغيظهم

  • Ahmed Dahab 98 Dahab
    Ahmed Dahab 98 Dahab 7 أشهر قبل

    وربنا معرفت انو قال خطاب الا لما كنت بسمع معارضينه اللي بيتريقو عليه😂🙄👊

  • Ahmed Dahab 98 Dahab
    Ahmed Dahab 98 Dahab 7 أشهر قبل +2

    خطاب بلحه جزء حرب أكتوبر والباقي يقصد بيه محمد علي😂😂👊

  • King King
    King King 7 أشهر قبل +1

    *سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم* *_اللهم اغفرلي ولوالدي وللمسلمين وللمسلمات وللمؤمنين وللمؤمنات الاحياء منهم والاموات_*

  • ألحان نازفه
    ألحان نازفه 7 أشهر قبل

    كان ايامها لسه عيل والرجاله بتحارب

  • الاسكندر عبده
    الاسكندر عبده 7 أشهر قبل

    خريطه القطر المصري اللي وراك نقصت تيران وصنافير وحدودنا البحريه في دمياط وحسبنا الله ونعم الوكيل

  • ahmad Ahmad
    ahmad Ahmad 7 أشهر قبل

    الله عيب.كتير كده
    مصر كانت.متقدمه.اكتر.من.اليوم
    عيب.والله

  • Shrif Fodaa
    Shrif Fodaa 7 أشهر قبل

    اللهم ارنا فيه عجاءب قدرتك وارنا فيه يوما اسودا

  • Mohannad Aj
    Mohannad Aj 7 أشهر قبل +2

    غبي

  • Essaid Aassila
    Essaid Aassila 7 أشهر قبل +1

    بلحة يا يلحة

  • ديب ويب
    ديب ويب 7 أشهر قبل +1

    مش عايزينك بقا اخلع وخلي عند امك دم اخللللع وحل عن دين ابونا يا عميل

  • Hosam Boghdady
    Hosam Boghdady 7 أشهر قبل +2

    على فكرة إسرائيل تريدك أن تغنى علينا بخطابات اكثر من هذة فى حين انها بتنفذ مخطاطاتها عبرك أنت
    فا غنى براحتك

  • Razi Kelibia
    Razi Kelibia 7 أشهر قبل +4

    كلمة نصر أكتوبر اليى كتبها للعبيط ده يبقا اعبط منه ...ببساطة رد علا محمد علي و رسالة رد فعل غبية تدل ان نظام السيسي الفاسد اهتز و النصر لمحمد علي 😂😂😂

  • Rehab Mahmoud
    Rehab Mahmoud 7 أشهر قبل +1

    صهيونى

  • ابو خلدون
    ابو خلدون 7 أشهر قبل

    وجيت انت ياخيبتها ضيعتها

  • Ehab Hesham
    Ehab Hesham 7 أشهر قبل

    تحيااا مصرر منصووره انشاء الله ديمااا 🇪🇬🇪🇬✋️

  • Youssef Mohmaed
    Youssef Mohmaed 7 أشهر قبل +1

    بلحه ؟

  • fast furious
    fast furious 7 أشهر قبل

    تركيا بتضرب فى دولة عربية مسلمة سوريا الاخوة سوريا العشق سوريا المجد اقسم بالله لو سمعت صوت كلب اخوانجى تانى مفيش غير الجزمة ياكلاب ياخونة هما فين من ضرب تركيا لدولة عربية مسلمة ولا عثمان ترللى امان ياليلى امان مزود الدولارات حبتين عشان تسكتو فاكرين ياكلاب ياخونة انقذو حلب حلب تحترق باذان الله هتحترقو انتو وكل خاين بالنار عاشت سوريا وتحيا مصر تحيا مصر تحيا مصر

  • اميل يعمل بعدالموت

    من الان تابع جميع المنتجات في مزاد وعلق بسعر يمكن يرسا عليك انشاء الله خبر كان ادغاط على سوق منشورات وبحث على المزاد ملابس مبيلات وحجات تنيه كتير ونت كمان ممكن تنزل كميه وتنزل في بث عل عالم تواصل خاص بسوق منشورات الحديه عشر facebook.com/gsjndjdjfhdksk/

  • ابو محمد
    ابو محمد 7 أشهر قبل

    يعنى انت عارف انهم ضحوا بدمائهم لتروي بها ارض سيناء وفي الآخر بتبيع تيران وصنافير ‼️ اما انت بلحه بصحيح

  • Emad Aref
    Emad Aref 7 أشهر قبل

    يا فتاح يا عليم على عبد الفتاح اللئيم

  • flower sky
    flower sky 7 أشهر قبل

    "وان مصر ستظل أبدا بإذن الله وطن ً منصوراً مرفوع الراية.. وشهداً علي إنكسارات أعدائه.. وخيبة أملهم ..مهما تعددت أشكال الحرب... وتغيرت أساليبها"
    وما نراه من تعليقات مسيئة محبطة هو أكبر دليل علي تلك الأشكال المستحدثة... وأكبر بيان علي خيبة أملهم

  • Trevor w e g
    Trevor w e g 7 أشهر قبل +1

    حسبي الله ونعم الوكيل فيك يا عميل ياصهيوني انت ومقدسينك الخنازير

  • the sultan
    the sultan 7 أشهر قبل

    عاوزين الرئيس يتكلم من القلب الى اللسان عاوزين نسمع إلقاء الكلام بدون أن يقرأمن الورق
    الكلام بيتحس لما يكون مباشر مش عاوزين كلام مزوق ومترتب على الورق بالنسبه لي كلام ليس له طعم ولا معنى مهما قال🤔

  • momo ahmed
    momo ahmed 7 أشهر قبل

    محبتش سيره اخوالك ليه يا ابو الابلاح

  • Sarah Tawfik
    Sarah Tawfik 7 أشهر قبل +28

    اللهم زلزل عرشه يا الله فإنه لا يعجزك اللهم زلزل عرشه يا الله فإنه لا يعجزك اللهم زلزل عرشه يا الله فإنه لا يعجزك

    • Sarah Tawfik
      Sarah Tawfik 5 أشهر قبل

      @tim bradley هو جاي يؤمن هنا مايدعي في اي حته حد ماسكه

    • tim bradley
      tim bradley 5 أشهر قبل

      @Sarah Tawfik انت رافضة حتي الدعاء بصلاح الحال... لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم

    • Sarah Tawfik
      Sarah Tawfik 5 أشهر قبل

      @tim bradley انهي تقارير التقراير المفبركه ولا المشاريع الفاشلة اللي خلت الدولار ب 16 جنيه بعد ما كان ب 7 جنيه وتعويم الجنيه وجهاز الكفته وغيرها

    • Sarah Tawfik
      Sarah Tawfik 5 أشهر قبل

      @Abu Ahmed روح ادعي بعيد عني ربنا يحشرك معاه بإذن الله المرء يحشر مع من يحب

    • Abu Ahmed
      Abu Ahmed 5 أشهر قبل +1

      اقول للرئيس عبدالفتاح السيسي ربي بعمرك يزيد وبنصرك تعمر هالدار

  • Sarah Tawfik
    Sarah Tawfik 7 أشهر قبل

    ربنا ياخدك ويريحنا منك قادر كريم

  • Mahmoud Smsm
    Mahmoud Smsm 7 أشهر قبل

    اللهم احفظ مصر
    تحيا مصر تحيا مصر تحيا مصر

  • amany sayd
    amany sayd 7 أشهر قبل

    تحيا مصر وجيش مصر ورئيس مصر

  • Read Ded
    Read Ded 7 أشهر قبل

    في معرصين كتير برضو مش عارف ازاي

  • Safia Keshk
    Safia Keshk 7 أشهر قبل

    تحيا مصر بجيشها المصري العظيم
    الرءيس عبد الفتاح السيسي
    الشعب المصري العظيم
    الطيب المخلص للوطن الغالي العزيز مصر
    تحيا مصر _تحيا مصر _تحيا مصر
    🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🇪🇬🌹🥀🌺

  • ابن البلد
    ابن البلد 7 أشهر قبل

    علي رأي المثل الي معاه جنيه ومحيروا
    يجيب ذباب من عند موزه ويطيروا😂😂😂😂😂

  • ابن البلد
    ابن البلد 7 أشهر قبل +1

    تحيا مصر

  • Aez Rabee
    Aez Rabee 7 أشهر قبل +2

    كيلو النيرخ بخمسه جنية 🌴

    • Yasmine Yaso
      Yasmine Yaso 7 أشهر قبل +2

      ههههههههههههههههه

  • العمده عمادمحسن الهوارى

    يارب دايما مصرفى انتصارات

  • جوبا جوبا 5005
    جوبا جوبا 5005 7 أشهر قبل

    اسيسيسي الئيم

  • محمد ابوادم
    محمد ابوادم 7 أشهر قبل

    يارب ارحمنا من السحنه الوسخه دي

  • technology Mohamed
    technology Mohamed 7 أشهر قبل

    قال رئيس قال ده بقف

  • amr appady
    amr appady 7 أشهر قبل

    خليك راجل زيهم و اضرب سد النهضه

  • Queen Senioreta
    Queen Senioreta 7 أشهر قبل

    الملك فاروق هيرجع امتى

  • Mero Olive
    Mero Olive 7 أشهر قبل

    ان ينصركم الله فلا غالب لكم ربنا يحفظك وينصرك ان شاء الله نصرا مبينا ياريس على أعداء الداخل قبل الخارج وتحيا مصر السيسي وجيش مصر العظيم خير اجناد الأرض غصب عن المليشيات الالكترونيه المموله بتاعت جماعه الخرفان الإرهابيه جزم الامريكان واليهود وقطر اللي بتشتغل من قطر وتركيا ومصر

  • Mero Olive
    Mero Olive 7 أشهر قبل

    يلعن كسم جماعه الخرفان الإرهابيه والمليشات الالكترونيه المموله بتعتهم اللي بتشتغل من قطر وتركيا ومصر متناكين خولات معرصين

  • Mero Olive
    Mero Olive 7 أشهر قبل

    ربنا يحميك ويحفظك وينصرك ان شاء الله نصرا مبينا ياريس على أعداء الداخل قبل الخارج وتحيا مصر السيسي وجيش مصر العظيم خير اجناد الأرض

  • منة الله احمد
    منة الله احمد 7 أشهر قبل

    الى عملوه الابطال بدمائهم في سنين
    بيضيعوه الاندال

  • منة الله احمد
    منة الله احمد 7 أشهر قبل +4

    والله انت خليتها كلها امل ومش لقين ناكل اولدنا تحيا مصر وحسبيا الله ونعم الوكيل

  • yas baby
    yas baby 7 أشهر قبل

    بلحة

  • مصرية الله غالب
    مصرية الله غالب 7 أشهر قبل

    👎👎👎👎👎
    كداب يا صهيوني اللي مجيتش سيرة قريبك في الخطاب

  • الهمامي همام
    الهمامي همام 7 أشهر قبل

    بعد إذن سعتك عاوز اضرب الأستاذ الدكتور أحمد موسي بالجزمه حد عاوز يضرب احمد موسي بالجزمه يجي هنا ونشوف كام جزمه هيخدها

  • Adil Rostom
    Adil Rostom 7 أشهر قبل

    بحبك يا ريس محمد علي قاهر البلح

  • M B
    M B 7 أشهر قبل

    اول مره في حياتي ، بتكلم ، له 8 سنوات بس بضحك ، وكيكي ،ههههههه، فعلا انك معتوه

  • Ahmad Mostafa
    Ahmad Mostafa 7 أشهر قبل

    ياراجل يا متخلف أهتم بالتعليم و بالشباب، أهتم بقضايا الشعب . افتح المصانع، أهتم بزراعة القطن ،صلح منظومة ضرائب أنت لاتسحق ان تحكم جزيره حتى، . رايح للغلابه و تديهم صناديق أكل عشان تضحك عليهم. زي ما المتخلف القبلك عمل .😔😔😔

  • حافظ الاسد
    حافظ الاسد 7 أشهر قبل

    والله ما تااااثرت

  • semsema gamal
    semsema gamal 7 أشهر قبل

    تحيا مصر

  • salma mohamed
    salma mohamed 7 أشهر قبل

    تحيا مصر .والله يرحم شهداء مصر والامه العربيه.

  • s s
    s s 7 أشهر قبل +1

    ان شاء الله نصر أكتوبر جاي يوم مالمصرين يخلوعك ياحرامي

  • Aden Mustapha
    Aden Mustapha 7 أشهر قبل +1

    اللهم أرحم شهداء حرب أكتوبر وشتت ودمر عزبة السيسي التي باعت تيران وصنافير وفرطت في مياه النيل ونشرت الفساد والرعب وسفك الدماء وأصبحت إسرائيل هي الصديق وشعب سيناء هم العدو

  • hoba allam
    hoba allam 7 أشهر قبل +33

    هو انتا بتتكلم على الحرب ولا بتتكلم على نفسك انتا بتتكلم عن الخوف لأنك خايف موعدنا قريبا يا ابو حوكة وجوز الست

  • Wgeh Hmad
    Wgeh Hmad 7 أشهر قبل +3

    انتا محسسني ان انتا اللي كنت بتحارب

  • engineer adel
    engineer adel 7 أشهر قبل

    تحيا مسر
    تحيا مسر
    تحيا مسر

  • Mahomed Ahmed
    Mahomed Ahmed 7 أشهر قبل +1

    تحيا مصر وكسم السيسي

  • Anne Zitoun
    Anne Zitoun 7 أشهر قبل

    الشعب العظيم جائع و سياستك الخذاعة جعلت الشعب فقيررررر. حكم العسكر باع مصر و خيراتها للقوي الصهيونية العالمية.

  • Tarek Mourad
    Tarek Mourad 7 أشهر قبل

    تعليق على كلمة الرئيس السيسي في ذكرى اكتوبر ٢٠١٩
    بسم الله الرحمن الرحيم
    والحمد لله رب العالمين
    تحيا مصر وشعبها الواعي وهدى الله بفضله العظيم شعبها الضال وان يؤلف بين قلوبهم وقلوب رجال مصر المخلصين الذين يحمون مصر وشعبها بكل مايملكون، اللهم آمين يارب العالمين
    أما بعد
    من قلب سليم منيب الى الله إنابة تامة بإذن وفضل رب العالمين
    الى قلب منيب ايضاً الى الله إنابة تامة بإذن وفضل رب العالمين
    ولا نزكي انفسنا على الله ابداً والعياذ بالله والله اعلم بسرائر القلوب
    من طارق مراد مواطن هولندي يحمل الجنسية المصرية الى سيادة الرئيس عبد الفتاح السيسي رئيس جمهورية مصر العربية
    بكل صدق يعلمه الله ارجو من الله ان يوفقك توفيق تام في وجه اعداء الله ثم اعدء مصر وشعبها.
    سيادة الرئيس السيسي نعلم جميعاً تغير اشكال الحروب ولن تنجو مصر من اشكال هذه الحروب الا بسبيل واحد وهو ابطال فعالية هذه الحروب والقضاء عليها تماماً.
    والسبيل الوحيد لنجاة مصر من كبوة نكسة يناير واعطاء درس لن ينساه الجميع من اعداء مصر من ابناء شعبها واعداؤها من الخارج الا بسبيل واحد بإذن الله وهو تسليم سيادتك كرسي رئاسة مصر الى سيادة الرئيس مبارك وقتها سيعلم الجميع ان مصر ليست الارض وليست الوطن وليست الشعب الذي يستطيع ايا كان من كان العبث بها وتغيير حكمها الدستوري من شوية صيع هم ارباب السجون حالياً وآخرين هاربين خارج مصر في احضان اعداؤها ولا يستطيعون ان يخطو مرة اخرى بإذن الله الى ارض الكنانة مصر ارض مهد الديانات.
    وابشرك سيادة الرئيس السيسي ان هذا سيتم بإرادة الله فقط،
    وانا يقيناً يقيناًيقيناً بإذن الله ان سيادتك ستستجيب الى ارادة الله بكل حب
    بسم الله الرحمن الرحيم
    فَيَأْتِيَهُم بَغْتَةً وَهُمْ لَا يَشْعُرُونَ [٢٠٢] فَيَقُولُوا هَلْ نَحْنُ مُنظَرُونَ [٢٠٣] أَفَبِعَذَابِنَا يَسْتَعْجِلُونَ
    [الشعراء ٢٦ | الآية: ٢٠٤]
    نعم نعم نعم انتم منظرون ومنتظرون ونقول لهم :
    فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَانتَظِرْ إِنَّهُم مُّنتَظِرُونَ
    [السجدة ٣٢ | الآية: ٣٠]
    نعم نعم نعم انتم ايضا مرتقبون ونقول لهم :
    فَارْتَقِبْ إِنَّهُم مُّرْتَقِبُونَ
    [الجزء: ٢٥ | الدخان ٤٤ | الآية: ٥٩]
    والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

  • فوزي الجندي
    فوزي الجندي 7 أشهر قبل

    نصر اكتوبر درس في التلاحم الشعبي خلف جيشه وقيادته .
    تحيا مصر .

  • Nermin Faris
    Nermin Faris 7 أشهر قبل

    ar-plus.info/vid/p-vdgn-i3Dk-fydyw.html

  • Yousra Mahdy
    Yousra Mahdy 7 أشهر قبل

    السيسى خااااين

  • السُّلطان فاتح
    السُّلطان فاتح 7 أشهر قبل +1

    👍👍👍🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺اللي يحب السيسي
    يشترك بقناتي ويدوس لايك👍👍👍😁😁😁❤️❤️❤️