محمد علي: ممثل ومقاول مصري يتهم مسؤولين بالجيش بالفساد، ووالده يعتذر للسيسي

مشاركة
تضمين
  • تم نشره في 2019/09/ 5
  • محمد علي: ممثل مصري يتهم مسؤولين بالجيش بالفساد ووالده يرد عليه
    ممثل ومقاول مصري يتهم مسؤولين بالجيش بالفساد، ووالده يرد عليه
    #بي_بي_سي_ترندينغ
    للمزيد من الفيديوهات زوروا صفحتنا www.bbc.com/arabic/media
    اشترك في بي بي سي bit.ly/BBCNewsArabic

تعليقات • 2 349

  • المحلل السياسي
    المحلل السياسي 8 ساعات قبل

    أحلي برنامج

  • d_lee _donaa
    d_lee _donaa 10 ساعات قبل

    الأب حزني💔

  • Moatz Saad
    Moatz Saad 20 ساعات قبل

    الموضوع مش فلوس محمد علي الي راحت علية

  • Moatz Saad
    Moatz Saad 20 ساعات قبل

    انا بصراحة مش شايف ان الي محمد علي بيعملة دة عشان فلوسة الي راحت علية او الجيش فية فساد
    اولا لو كان عاوز ياخد فلوسة مكنش عمل كل دة ثانيا شخص زي محمد علي مش غبي للدرجة دي عشان يعمل حاجة زي دي معناها انة بيخصر فلوسة

  • Eslam ALSHARKAWY
    Eslam ALSHARKAWY أيام قبل

    اقسم بالله انت مزيع ابن حلال وانت كل كلامك صح و محمد علي ده شخص فاشل

  • marita hana
    marita hana أيام قبل

    محمد علي صادق منكم لله ياعملاء الصهاينة

  • حمزة علي
    حمزة علي أيام قبل +1

    زمن مبارك بالنسبة لحكم السيسي يعتبر قمة العدل

  • بحر لبنان 2
    بحر لبنان 2 أيام قبل

    محمد علي نطق الحق

  • Asma Zain
    Asma Zain أيام قبل

    مبادرة لتوظيف السيدات والبنات
    شركة استثمارية تطلب بنات وسيدات للعمل
    من سن ٢٠ سنة لحد ٥٠ سنة
    حملة المؤهلات العليا والمتوسطة والدبلومات
    الشغل ٧ ساعات عمل
    الراتب من ٢٠٠٠ ج حتى ٥٠٠٠ ج قابل للزياده
    فترات متغيرة
    اكتبي تم وابعت لك كل التفاصيل او كلمينى خاص

  • 35 M vues . Il y a 5 heures
    35 M vues . Il y a 5 heures 2 أيام قبل

    محمد علي شخصية مصر الأكثر تأثيرا في العالم الاسلامي و العربي

  • قناة عاطف الدسوقى الذهبى

    - أنا باشتغل في المقاولات.
    - ماشي يا حبيبي.
    - بس ممثل مشهور.
    - طيب يا حبيبي.
    - بس محدش سمع عن دوري الوحيد اللي مثلته عشان المسلسل مخدش حقه.
    - معلش يا حبيبي.
    - على فكرة أنا باعمل شغل مع الجيش من 2004,
    - ماشي يا حبيبي.
    - وكسبت فلوس كتير وعندي قصور وفيلل في مصر ودبي وباتمان بيشتغل عندي.
    - مبروك يا حبيبي.
    - بس الجيش أكل حقي.
    - معلش يا حبيبي.
    - بس خلاني ملياردير.
    - ماشي يا حبيبي.
    -انا خصومتي مع السيسي.
    -طيب يا حبيبي.
    - بس أنا مقابلتش السيسي خالص وكان شغلي مع كامل الوزير.
    - صح يا حبيبي.
    - كامل الوزير سرقني.
    - معلش يا حبيبي.
    - بس إداني فلوسي وكملت معاهم مشاريع تانية.
    - وأوتيل التجمع الفيو بتاعه وحش.
    - صح يا حبيبي.
    - بس أنا اللي بنيته.
    - برافو يا حبيبي.
    - على فكرة أنا مبخافش من كلمة الحق.. ولو مت يبقى أمر الله وخلي بالكم من أبويا.
    - ف عنينا يا حبيبي.
    - بس انا هربان برا مصر.
    - برافو يا حبيبي.
    - على فكرة فلوس الجيش حرام ومحتكرين الاقتصاد.
    - معلش يا حبيبي.
    - بس انا بسترزق معاهم م الفلوس الحرام دي من 15 سنة.
    - شاطر يا حبيبي.
    - على فكرة السيسي جاب بـ250 مليون ملايات سرير.
    - معلش يا حبيبي.
    - ممكن آخد الملايات دي بدل فلوسي أقف بيها ف الغورية؟
    - حاضر يا حبيبي.
    - السيسي عمل انقلاب على دكتور مرسي.
    - شاطر يا حبيبي.
    - وعلى فكرة أنا مش اخوان.
    - صح يا حبيبي.
    - بس باشكر أصدقائي في تركيا.
    - برافو يا حبيبي.
    - لأ مابشكرهمش دا الحساب اتسرق.
    - معلش يا حبيبي.
    - لأ ماتسرقش ونزلت عليه فيديو بعدها بساعة.
    - برافو يا حبيبي.
    - ولساها ثورة يناير.. ثورة يناير هي الأمل.
    - صح يا حبيبي.
    - بس أنا فلول.
    - معلش يا حبيبي.
    - بس أغلبية صامتة.
    - ماشي يا حبيبي.
    - وضد العسكر.
    - شاطر يا حبيبي.
    - بس مستشار الهيئة الهندسية.
    - كويس يا حبيبي.
    - بس معنديش ورق ولا مستندات برضه.
    - معلش يا حبيبي.
    - ومش إخوان بس بحبهم.
    - شطور يا حبيبي.
    - الجيش بالع سوق المقاولات.
    - معلش يا حبيبي.
    - بس مشغلنا فيها وبنكسب ملايين.
    - وماله يا حبيبي.
    - على فكرة أبويا كذاب ومخدناش فلوسنا.. وعذبوه وعملوله شعره كيرلي.
    - معلش يا حبيبي.
    - السيسي حيقتلني.
    - معلش يا حبيبي.
    - بس السيسي مش معبرني.
    - ماتزعلش يا حبيبي.
    - بس السفارة كلمتني أن السيسي عايز يقابلني.
    - وماله يا حبيبي.
    - بس مش عارف ليه محدش من الدولة عبرني.
    - معلش يا حبيبي.
    - وعلى فكرة كل الإثباتات والأدلة على الكلام اللي قلته موجودة معايا.
    - شاطر يا حبيبي.
    - بس معنديش مستندات.
    - ماشي يا حبيبي.
    - بس لازم تصدقوني.
    - حاضر يا حبيبي .
    - وعلى فكرة.. بابا كذاب وبيعمل شعره كيرلي.
    - معلش يا حبيبي
    مستشفى 🏥 العباسية
    😂

  • ali adnan
    ali adnan 2 أيام قبل

    احمد موسى من افسد مخلوقات الارض

  • كريم احمد
    كريم احمد 2 أيام قبل +1

    انت باشا مصر

  • Hamza Hamza
    Hamza Hamza 2 أيام قبل +1

    عندي تحفظ الأستاذ محمد علي الرجل راجل من يومه لما بعد 16عام من التعامل مع الدولة تأتي وتتحدث عن سرقة الدولة . أستوصوا بأهل مصر خيرا

  • Mohammed Farra
    Mohammed Farra 2 أيام قبل

    احمد موسى عار وزبالة لم اتخيل ان يكون هناك بشر بهذه النفسية

  • خالد الأنور مقبول
    خالد الأنور مقبول 3 أيام قبل +1

    حبس رئيس الجهاز المركزى للمحاسبات المستشار هشام جنينه
    : واعتقال العقيد احمد قنصوة والفريق سامى عنان و احمد شفيق
    : وابن لواء يشترى سيارة فرارى فى حين أن ابوه راتبه 14 الف جنيه....دى مبقتش بلد دى بقت عزبة اهلكم دى بقت تكية ورب العزة

  • abofesal fahd
    abofesal fahd 3 أيام قبل

    فساد فساد فساد فساد سارقى خيرات البلد يجب فصل المؤسسة العسكرية عن السياسة والاقتصاد

  • Dave Kam
    Dave Kam 3 أيام قبل +1

    و ماذا عن تلك العاهره زوجة المجرم السيسي صاحبة أكبر مجموعة مجوهرات فيرزاتشي في العالم العربي؟ حري بها أن تخبئ هذه المجموعة داخل مؤخرتها قليلة الشرف...

  • أحمد جاد
    أحمد جاد 3 أيام قبل

    المذيع خاري ع حالو

  • فطومه وياسين
    فطومه وياسين 3 أيام قبل +16

    ههههه اي كلام يطلع من احمد موسي تكون الحقيقه عكسه تماما 😂

  • Eman Elbahrawy
    Eman Elbahrawy 3 أيام قبل +1

    خائن ومأجور

  • Eman Elbahrawy
    Eman Elbahrawy 3 أيام قبل +1

    اي رجل اعمال بيتمنى يشتغل مع الجيش لانه ملتزم وبيدفع كويس وكلام هذا المعتوه لانصدقه

  • شعبان ابو ضيا
    شعبان ابو ضيا 3 أيام قبل

    ياعم بتاع دبي مش بتاع قطر يامنافق ياموسي

  • Hadil Bec
    Hadil Bec 3 أيام قبل

    عندمارأيته تعجبت من جرأته في هذا الزمن وقلت ليس فقط في مصر نحن في الجزائر الفساد فيقاس ب يأجوج ومأجوج ياخسارة علينا نحن العرب

  • Shayma Fathe
    Shayma Fathe 3 أيام قبل

    حلو الفيلم دا بجد شابو يا ممثل

  • احمد مزيكا
    احمد مزيكا 3 أيام قبل +1

    اكيد اخوانى

  • vip vip
    vip vip 3 أيام قبل

    المشكله ان حكام العرب كلهم مسلمين يعني الإسلام اساس الفساد والطمع والشهوة والقتل والعنصريه والكره للآخرين يا شعب افهموا الأديان دي اختراع الحكام لينعموا بكل نعيم ويتركوا الشعوب تتقشف من الجوع والفقر

  • Sami Sari
    Sami Sari 4 أيام قبل

    ربما السودان وتونس يصبح فيها دموقراطيه وحريه. لكي لا يضطر الانسان للهروب لبلدان اخرى فقط لكي يعبر عن رأيه..ربما..عموما العالم الغربي القوي عاجبه ولذلك مازال يدعم الديكتاتوريات . . ويدعي دعم اليموقراطيه..عالم في منتهى الخبث..

  • Mohamed Khfaga
    Mohamed Khfaga 4 أيام قبل

    هو ميقدرش يقدم بلاغات لان الورق كده كده بتاعهم واهله اضغط عليهم

  • القناة الرسمية للفنان محمد علي Mohamed Ali Official

    انتظروني في فيديو جديد خلال ساعات

  • Youssef mix
    Youssef mix 4 أيام قبل

    كل الناس وربنا خايفة وطب
    وبعدين عايز افهم. . . .
    لازم منخفش نقول رأينا بصراحه البلد دي احنااا عايشين فيها كلنا وكمان لسة في ناس جاية بعدنا احناا هنموت وفي ناس تانية جاية لازم نقول رأي كل واحد بصراحه وبعدين السيسي رايح يعملك كباري جديده ومشاريع وسايب الناس في الشارع الي غلبان والي بيجري ورا اكل عيشة والي هيصحة الساعه ٧ الصبح يروح شغلة وبعدين والله بلاقي ناس في الشارع مش لاقية تأكل الأكل الي بنكله مش لاقياه....
    وبيصعب علي الواحد نفسة و يقولك السيسي احنااا بنصلح البلد يعني الصراحة مش عارف اقول ايه حسبي الله ونعم الوكيل فيه
    ربناا ياخده

  • Karim Kajo
    Karim Kajo 4 أيام قبل +3

    لو سمحت ممكن حضرتك تتكلم فى موضوع مهم جدا بخصوص الدروس الخصوصية والسناتر الموجودة بدون ترخيص وبيمصو دماء أولياء الأمور في الدروس ازاى محدش بيتكلم فى الموضوع ده انا معايا كشوف واحصائيات بالمدرسين والسناتر الموجودة في القاهرة والإسكندرية والمنصورة والزقازيق إلخ... ياريت اعرف اتواصل مع حضرتك وابعتلك كل المستندات والأدلة بالعناوين والمواعيد لكل مدرس وسنتر مع العلم أن كل مدرس يتحكم في آلاف الطلاب وقمة الاستغلال فى أسعار الدروس الخصوصية و المذكرات دخلهم الشهرى اكثر من نصف مليون جنية وكلو بالأدلة والمستندات طب دة لحساب مين من دم الغلابة وكمان متهربين من الضرائب واصلا عمل الدروس الخصوصية غير قانونى وجميع السناتر غير مرخصة طب سايبينهم لية حرااام استغلال اولادنا

  • Omran Omrany
    Omran Omrany 4 أيام قبل

    ربنا يظهر الحق

  • Mohamed Dawoud
    Mohamed Dawoud 4 أيام قبل

    اشهر اتنين ف مصر دلوقت هما .. مو صلاح و مو علي 😂😂

  • khalaf alramadan
    khalaf alramadan 4 أيام قبل

    هذه القناة منحازة للعسكري الفاسد عفتاح السيسي

  • bizert mar
    bizert mar 4 أيام قبل +19

    لو كانت له مستحقات للجأ للقضاء هههعهعهه على اساس يوجد قضاء في مصر. الله يعين الشعب المصري المسكين

  • Osama Samaha
    Osama Samaha 4 أيام قبل +1

    15 عام بتسرق من الجيش ولما السيسي قفل عليك ، تقول السيسي فاسد، طيب رجع الفلوس للشعب يا حرامي يا فاسد

  • Ziad Aboeldosh
    Ziad Aboeldosh 4 أيام قبل +1

    محمد علي ده واد قليل الادب

  • Hasan Fahmi
    Hasan Fahmi 5 أيام قبل +2

    لما كنا في الجيش ممنوع تجيب أكل من بره الكتيبه علشان تشتري من الكانتين كان ظلم الله يحرقهم حسبي الله ونعم الوكيل

  • Ahmad Ibrahim
    Ahmad Ibrahim 5 أيام قبل +2

    ماهو لازم يتعذر للسيسي عشان يتقي شره

  • mado2001
    mado2001 5 أيام قبل

    انت مذيع عبقي ما شاء الله عليك كل تركيزك في الشو ومش مركز خالص وانت بتقرا الكلام ومش فاهم الموضوع اللي بتتكلم فيه اصلا 😂😂

  • Mohy Khalil
    Mohy Khalil 5 أيام قبل +1

    محمد على شمام وحرامى ولما اختلفوا مع بعض قلبوا على بعض..مفيش حاجة جديدة الفساد موجود فى كل اركان الدولة..ايه المبهر فى كده!!

  • Ahmed AL-SHUKAILI
    Ahmed AL-SHUKAILI 5 أيام قبل +1

    جاب الفلوس عن طريق الرشاوي للحكومة المصرية.
    بعدها الجيش فيه حرامية ثانيين وسرقوا الحرامي محمد على 🤣 وبعدها طلع الحرامي يشتكي من حرامية الجيش.
    هذه حياة النصابين كل واحد يحفر للثاني

  • Silver. X
    Silver. X 5 أيام قبل

    هذا أحمد موسى نفسي اشوفو بس...

  • Amira style
    Amira style 5 أيام قبل

    ظروفى صعبه وعامله القناة باب رزق ليا بس محدش بيساعدنى خالص بالله عليكم ساعدونى

  • Akram Kamal
    Akram Kamal 5 أيام قبل +3

    مفيش حيادية ليه معرضتيش الناس الي بتدعم محمد علي كلامه كله صح يعني السيسي بيبني ف فيلات و مشارع خاصه و بيقول الدوله فقيره و شدو الحزام حسبنا الله و نعم الوكيل

  • Samira - اقرألى كتاباً

    الموضوع قالب الدنيا على السوشيال ميديا 🤔!!

  • Rana Adel
    Rana Adel 5 أيام قبل

    مابقى فى حد بيصدقكم يا حراميه حتى الفيديو ما فى تعليق واحد مصدق كلمه منه
    وابقى هاتوا مذيع بيعرف يقرا 😂😂😂😂

  • adnan adnan
    adnan adnan 5 أيام قبل

    ههههههه

  • Mohamed Taha
    Mohamed Taha 5 أيام قبل +1

    ده عيل ملوش لزمه

  • معلومات مفيدة
    معلومات مفيدة 5 أيام قبل +1

    خائن وعميل ضد مصر الله يسامحك يالي بتشتمني

  • شمس اشرف / shams ashraf
    شمس اشرف / shams ashraf 5 أيام قبل

    احمد موسي دا تلاقيه مرات السيسي

  • Slman Masry
    Slman Masry 5 أيام قبل

    المذيع أحسنت لم يقدم اي مستند على كلامه ولكن إذا كان الكلام على هي المعارضين أصبح محمد علي بطل وللأسف معظمهم من اتباع مايسمونه بالشريعة محمد علي بيزني في اي وقت وبروح يقول لمراته عادي وده كلامه في برنامج كلام ستات

  • Nayara Gamal
    Nayara Gamal 5 أيام قبل +6

    انا مصرية ومبسوطة بفضايح السيسي لاننا بنعاني من الفساد

  • toxiclow
    toxiclow 5 أيام قبل +2

    For the love of god, please don't try to speak the Egyptian way again:D

  • COMPASS
    COMPASS 5 أيام قبل

    لا بئه .. اكلام ده ماينسكتش عليه .. لازم الريس يعمل اي حاقة .. غير الاعتذار .. انا مش عارف AVA

  • zoroo man
    zoroo man 5 أيام قبل +1

    والله مهما عملتم ومهما خطتم لن تنالوا من مصر وجيش مصر العظيم.

  • Hassan Yc
    Hassan Yc 5 أيام قبل +2

    بيبيسي تدافع عن الديكتاتور البهلوان السفاح .. التاريخ لا ينسى

  • احمد بني وائل
    احمد بني وائل 5 أيام قبل +3

    ابو بقول بتاع دبي ومخبر احمد موسى يصحح الو ويقول قطر

  • محمد احمد
    محمد احمد 5 أيام قبل +2

    مين محمد علي ده طلع امته

  • شقارة ونقارة
    شقارة ونقارة 5 أيام قبل

    إيه رأيكم في محمد علي يا شباب ؟؟

  • max 2020
    max 2020 5 أيام قبل +3

    انا بدي استرزق من اليوتيب ولازلت في البداية ياريت تدعموني لتنقضو شخص والله يرحمكم💔💔.

  • osama tito
    osama tito 5 أيام قبل

    والله حرام عليهم يخلو واحد زي دا يقدم البرنامج وانا قاعد هنا بيقولك شفايفك 😂😂

  • ahmad almasri
    ahmad almasri 5 أيام قبل

    السيسي أكبر حرامي 🤣🤣🤣

  • كوميدية وبس
    كوميدية وبس 5 أيام قبل

    وما خفيه كان أعظم. لكي الله يا مصر

  • ملهم ايوبي
    ملهم ايوبي 5 أيام قبل

    هههههههههه

  • A-R-SY aborami_88
    A-R-SY aborami_88 5 أيام قبل

    لا اعرف من سيقرأ تعليقي ولكن..
    ⬇️⬇️
    ⬇️⬇️
    ⬇️⬇️
    ⬇️⬇️
    ⬇️⬇️
    الله يفرج همك ويرزقك الجنه حط لايك و اشتراك بي قناتي 😘

  • Gjvibbjh Uucubkj
    Gjvibbjh Uucubkj 5 أيام قبل

    حسب نفسة في اليمن يتكلم بحرية وصراحة ؟الله يعينك

  • Gjvibbjh Uucubkj
    Gjvibbjh Uucubkj 5 أيام قبل

    كنت باتسكت وتعيش ملك في بلادك ولاناقصك شي غاوي غربة

  • aym m
    aym m 5 أيام قبل

    اصدق محمد علي

  • Mohamed Ragap
    Mohamed Ragap 5 أيام قبل

    اللهم احفظ مصر

  • Mohamed Ragap
    Mohamed Ragap 5 أيام قبل

    اللهم احفظ مصر

  • Mohamed Ragap
    Mohamed Ragap 5 أيام قبل

    اللهم احفظ مصر

  • Ěĺ šĥịmàä Äĥmēđ
    Ěĺ šĥịmàä Äĥmēđ 5 أيام قبل +1

    ربنا ينصر محمد علي

  • Khaled Waled
    Khaled Waled 5 أيام قبل

    محمد علي مقاول حرامي فشل في اداره املاك وهرب قبل ما يتقبض عليه ،، ضيع فلوسه علي العربيات والفيلم الفاشل

  • Bouchra Oudghiri
    Bouchra Oudghiri 5 أيام قبل

    انت 15سنة وانت تشتغل مع المؤسسة العسكرية وانت صرت ملياردير وعندك
    قصور وسيارات فراري وبورش والآن جاي تتكلم المفروض انت زمان كنت تسوي مشاريع وتشغل الشباب معك
    ياناكر الجميل ياخاىن خنت بلدك وهي
    اللي عطاتك كثير انت خسرت كل شيىء

  • Hossam Sodky
    Hossam Sodky 5 أيام قبل

    مين بنى القلعه هااا😂😂💔

  • Mohammed Sayed
    Mohammed Sayed 5 أيام قبل

    نفذت عمليه واحده تابعه السكه الحديد وكانت عباره عن عماره واحده سكنيه خمس ادوار بعشر شقق وامتلك شنطه مليئه بالمستندات من اول مستند وهو العقد الى مستند نهاية العمليه وهو محضر التسليم اذا كان المتحدث مجنون اين عقل المستمع تركنا كلام الله ان جائكم فاسق بنبا فتبينو

  • Red Rose
    Red Rose 5 أيام قبل +1

    انا نفسي اعرف ابوه قال دبي ليه اكيد كانوا محفظينه قطر 😂

  • حسن دشتي
    حسن دشتي 5 أيام قبل +11

    بدل لا يحققون بالكلام يرهبون الراجل بأسرته عيب هالمظهر تجيب الوالد وتذل بهالشكل

  • حسن دشتي
    حسن دشتي 5 أيام قبل +1

    هذا واقع مصر الجيش مسيطر عالاقتصاد مدارس ويبيع خضار وفاكهه وجمعيات وسمك ولحم و دجاج و كتب المدارس وملابس و الأندية الرياضية له اكثر من ٥ نوادي للجيش و الشركات والمناقصات ووووو والشعب بفقر وبطاله بسبب إغلاق السوق للمستثمرين لا يستطيعون ينافسون الجيش

  • Mido Midoo
    Mido Midoo 5 أيام قبل

    سيسي حرامي

  • Ahmed Abd ElHalim
    Ahmed Abd ElHalim 5 أيام قبل

    عشان عيد ميلاد

  • Mido Midoo
    Mido Midoo 5 أيام قبل

    ربنا يحميك

  • Mido Midoo
    Mido Midoo 5 أيام قبل

    قلبت عليهم الدنيا يبني

  • Mido Midoo
    Mido Midoo 5 أيام قبل

    الجامد

  • Mido Midoo
    Mido Midoo 5 أيام قبل

    ده انت حملة لوحدك يا محمد يا علي

  • Eman Mehany
    Eman Mehany 5 أيام قبل

    ربنا يحميك يابنى 🌿💖

  • Saad Farid
    Saad Farid 6 أيام قبل +1

    أنا مواطن بس محمد علي مش راجل

  • Ahmad Tagالبعشوم الحمش فوق الجمر #بمش

    حفظ الله مصر ونصر جندها العظيم تحيا مصر حرتا عصيه

  • يارب سترك
    يارب سترك 6 أيام قبل

    هو ايوه شعره عامل كده ليه

  • fathi elbasha
    fathi elbasha 6 أيام قبل

    تابعني وساتابعك فورا فقط اعلمني بلايك 👍

  • رضوى الشربينى
    رضوى الشربينى 6 أيام قبل

    ربنا يهدى ويصلح حال الجميع اللهم آمين يارب العالمين

  • Saud A
    Saud A 6 أيام قبل

    ممثل مدمن خسران اكثرمن 25 مليون في الافلام والدعاره ودفعوله عشان يسب مصر.العمودالقفري لقوة المسلمين تحيا مصر...من السعوديه

  • Esraa Fawzy
    Esraa Fawzy 6 أيام قبل

    أبوه صعب عليا اكيد دوقوه المرار علشان يقول كدة

  • Mina Sid
    Mina Sid 6 أيام قبل

    كلامه صح مو كذب لكن :
    هو لا يهمه الفساد العسكري ولكن ما يهمه المبلغ الخيالي الذي كان يطمع فيه . لما لم يطالب فقط و يرضى بمقابل أشغاله . دا يطلب حتى التعويضات وما همه وضع بلده أو شعبه .
    بهذه الطريقة هو أيضا نوع من الفساد .
    هذا يا إما مخابرات مصري وهذه طريقة كي يثق فيه الغير ويصدقون أنه يكره السيسي والجيش ...أو. أعداء السيسي أغروه بمبالغ خيالية كونه فنان ومشهور كي يحارب معهم السيسي .
    يعني كدا كد. ا دا بائع ذمة من أجل المال ولا مبادئ له .

  • mokh Tar
    mokh Tar 6 أيام قبل

    العالم يرى كيف تم قتل السيسي والتنكيل بعائلته ،،،،،

  • مضاد للخنفشاريه
    مضاد للخنفشاريه 6 أيام قبل

    السيسي ممتاز لحكم مصر والله يعطيه طول العمر والصحه .. ان شاء الله يعيش ٣٠٠ سنه
    .. كان عندهم مبارك معيشهم بحياة مقبوله ما عجبهم انقلبوا عليه ... جاهم مرسي يعيشهم حياة كريمه وبكرامه .. غدروا فيه وحبسوه وقتلوه وقاموا يبكوا عليه المنافقين .. وان شاء الله اذا راح السيسي يجيهم واحد مثل الحجاج. المثل يقول اللي من ايده الله يزيده ... الله لا يشيل عنهم شده

  • alml5ki
    alml5ki 6 أيام قبل

    استغفر الله العظيم وٲتوب ٳليه♥

  • Emad Aref
    Emad Aref 6 أيام قبل

    الترند يا جدعان