١١٢- اكسب صحتك مجانا/ صحة افضل وجسم مثالي بثلاث طرق مجانيه وسهله/Grounding

مشاركة
تضمين
  • تم نشره في 2019/10/14
  • اكسب صحتك بطرق مجانيه وسهله وبدون تكاليف مع حلقه جديده مع الدكتور المبدع / كريم علي ..
    ✅ كيف تقلل الالتهابات وآلام المفاصل والعضلات بطريقه سهله
    - كيف تحمي نفسك من الأزمات القلبية وترفع مناعتك مجانا بطرق سهله
    ماهو Earthing و Grounding وعلاقته بالمناعه .....
    ✅ التنفس الصحيح وآثاره وفوائده ... كيف تعرف حاله القلب واحتمال الجلطات مجانا.... حلقه مهمه ومفيده للجميع..

    ✅للاستشارات الخاصه ومتابعه الحالات والدايت مع د/ كريم علي
    www.fekrtany.com/book
    ✅ قناه دكتور كريم الاخري
    ar-plus.info/u/drkareemali.html
    ✅ الانستجرام
    kareem.ali.official
    🔴👇 بص علي المصادر
    www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3265077/
    www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15650465
    bit.ly/2B4oGQV
    www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19666849
    www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26443876

    Disclaimer
    The Video Content is not intended to be a substitute for professional medical advice, diagnosis, or treatment. Always seek the advice of your physician or other qualified health provider with any questions you may have regarding a medical condition. Never disregard professional medical advice or delay in seeking it because of something you have read or watched.
    Never stop or change your medication without consulting your family doctor or under my personal supervision
    Dr Kareem Ali

تعليقات • 5 340

  • فِكر تاني
    فِكر تاني  أشهر قبل +2237

    اكسب صحتك مجانا مالكوش حجه 👍👍

    • JoJo Sy
      JoJo Sy أيام قبل

      جك

    • Gihan Mohamed
      Gihan Mohamed 2 أيام قبل

      جزاك الله خيرا 👍👍👍👍👍

    • Ana Ana
      Ana Ana 3 أيام قبل

      انت عبقري يا دكتور

    • زهور راشد
      زهور راشد 6 أيام قبل

      الله يعطيك العافيه معاك الفائده والمتعه

    • Noor Sami
      Noor Sami 7 أيام قبل

      ارجو الرد

  • gamal salah
    gamal salah 6 دقائق قبل

    جزاك الله خيرا وأحسن إليك في الدنيا والاّخره رزقك الله بر والديك وبارك الله لك في أهلك ومالك ونفسي أكلمك من أجل مرض زوجتي وشكرا أخيك (جمال صلاح) .

  • marwa hassan
    marwa hassan 26 دقائق قبل

    يخربييييت الجمال و العسل و خفة الدم
    والله العظييييم سكرررر انا حبييييت الطب والله ❤️❤️🌹

  • Moneirah Mohamad
    Moneirah Mohamad 50 دقائق قبل

    ادعوا لي بالشفاء تغيرت صحتي من والى كنت قويه وتحولت الى شبه عاجزه

  • Fatma Alharbi
    Fatma Alharbi 52 دقائق قبل

    يجزيك الله كل خير والله اني اسمعك اصحصحا على طول واكون مبسوطه ونشيطه ماذا افول كل المعلومات بطبقه وبنشره على معارفي

  • المبتديء النايلي
    المبتديء النايلي 2 ساعات قبل

    جزائري مر من هنا ... بارك الله فيك ... معلومات مجانية لكنها ذات قيمة لا توصف .

  • نادية شوشو
    نادية شوشو 3 ساعات قبل

    السلام وعليكم انت 👍👍👍👍👏👏👏👏👏

  • نادية شوشو
    نادية شوشو 3 ساعات قبل

    السلام وعليكم ماشاء الله عليك 😍😍😍😄😄😄😄

  • Ombara Fezai
    Ombara Fezai 3 ساعات قبل

    جزاك لله خيرا على المعلومات

  • مريم حجاج
    مريم حجاج 11 ساعات قبل

    ماشاءالله عليك يا دكتور والله يزيدك من علمه😊

  • Nassima Nasi
    Nassima Nasi 12 ساعات قبل

    هايل يعطيك الصحة

  • Prince #1
    Prince #1 21 ساعات قبل

    ابدأ باسم الله طالما انت متدين

  • Laila Tribak
    Laila Tribak 23 ساعات قبل

    الله يطول في عمر والدتك ويحفض اسرتك الاستماع اليك استفادة ومتعة..الله يجزيك!

  • Gege Ahmed
    Gege Ahmed 23 ساعات قبل

    ما شاء الله ربنا يحميك يا رب

  • Hamdy Mohammad
    Hamdy Mohammad أيام قبل

    انا يا واد يادكتور كريم انا بحبك رغم شتيمة الدكاتره التانين فيك ولكن انا بحبك جدا ومن متابعينك وماكذب عليك ان تشككت فيك لما قادوا عليك الدكتور النصاب ولكني حسيت بمرارتهم وحقدهم لانك ناجح ومتفوق والمثل يقول كل زي نعمة محسود

  • ياسين ياسين أحمد شعبان

    ربنا يبارك في علمك

  • Karima Abdo
    Karima Abdo أيام قبل

    انت تستاهل كل خير

  • Sana ibrahem
    Sana ibrahem أيام قبل

    تسلملي روحك شو مهضوم يادكتور 😍😙😘❤❤❤

  • fatn Amer
    fatn Amer أيام قبل

    وانا كل ما اشوف ابني بمشي حافي اديه بكزمتو 😔

  • Atef Hadary
    Atef Hadary أيام قبل

    ربنا يكرمك يادكتور

  • Ghdoo kriem
    Ghdoo kriem أيام قبل

    افضل واسهل تطبيق مجاني لحفظ القران
    ( خصوصا للاطفال تكرار وتحديد للايات والكثير من المزايا)
    ar-plus.info/vid/QWP74thT6UE-fydyw.html

  • منار J
    منار J أيام قبل

    الحلقة جدًا جميلة يعطيك العافية على هذه المعلومات القيمة ..
    اتمنى تنزل فيديوهات عن الصداع في اعلى الراس نادرًا أحد يتكلم عنه .. كذلك مشكلة الشخير ..

  • Mona Amer
    Mona Amer أيام قبل

    السﻻم عليكم طيب لو مشيت في البيت علي السيراميك ينفع وﻻ ﻻزم برة عشان انا سمعت قبل كدة ان السيراميك بيعزل والبﻻط كويس بس البيوت دلوقتي سيراميك وجزاك الله خيرا ربنا يكرمك

  • ismail mohamed
    ismail mohamed أيام قبل

    بارك الله فيك يا دكتور كريم

  • Rehab Mahmoud
    Rehab Mahmoud أيام قبل

    طيب امشي ع السيراميك ينفع وله لازم ارض بره

  • Ddjdj Dudusu
    Ddjdj Dudusu 2 أيام قبل +1

    خلاص استنى بعد الحلقه كنت اسويها والله

  • Rina Rina
    Rina Rina 2 أيام قبل

    Ma chaAllah

  • Ni Bin
    Ni Bin 2 أيام قبل

    مااهضمو هالدكتور

  • Tata Elmoftry
    Tata Elmoftry 2 أيام قبل

    جزاك ألله خير

  • Tata Elmoftry
    Tata Elmoftry 2 أيام قبل

    أحبك في الله

  • Maha Maber
    Maha Maber 2 أيام قبل

    ع النعمه انته ملكش حل
    ياكيدهممم 😘😘😘😘😘

  • Eman Farouk
    Eman Farouk 2 أيام قبل

    انا كدة مش هتعب مع ولادي تاني في كل شوية البس الشبشب هههههههه

  • Walid Mohamad
    Walid Mohamad 2 أيام قبل

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    ما شاء الله عليك اسلوبك جدا رائع.
    احسنت وبالتوفيق.

  • بنت العرب Alenze2000
    بنت العرب Alenze2000 2 أيام قبل

    الله يجزاك خير وينفع بك

  • Oum Wacym
    Oum Wacym 2 أيام قبل

    تستاهل مليون جنيه

  • Zahra Kha
    Zahra Kha 2 أيام قبل

    والله وقفت الفيديو وجربت ايدي تلمس قدمي ولا لا واخيرا وبصعوبه تمت والحمد للله

  • Oum Wacym
    Oum Wacym 2 أيام قبل

    يسلم فمك يا دكتور

  • Ab Do
    Ab Do 2 أيام قبل

    ربنا ينور طريقك وبصيرتك علشان اخوانك الغلابة إللى فى مصر

  • ام روان
    ام روان 2 أيام قبل

    والله انت مسكر

  • Ahmed Assassinoo
    Ahmed Assassinoo 3 أيام قبل

    اتكلم عن العاده السريه

  • فيديوهات وانا شيد

    ملايين الدنيا لا تكافئك يا دكتور

  • Zaki Ziko
    Zaki Ziko 3 أيام قبل

    جزاك الله كل خير

  • فاطمة حسن
    فاطمة حسن 3 أيام قبل +1

    شكررررا

  • Khaled Ali
    Khaled Ali 3 أيام قبل

    الله يكرمك دكتور كريم
    وجزاك عنا خير

  • Khaled Ali
    Khaled Ali 3 أيام قبل

    ممكن يا د كريم امشي حافي
    علي ارضية الشقة

  • SHERIF Exp
    SHERIF Exp 3 أيام قبل

    حضرتك التفسير اللي بتقوله ده يقترب من درجة الجريمة العلمية .
    مفيش جسم فيه الكترونات زاىدة والا اصبحت الذرات الى ايونات سالبة وانهار الجسم .

    • فِكر تاني
      فِكر تاني  3 أيام قبل

      والله الجريمه هي انك تكدب مصادر زي الي تحت

  • Mounib Warda
    Mounib Warda 3 أيام قبل

    السلام عليكم جزاك الله خيرا كنت امارس اليوغا وكانت المعلمة في الاخير تعلمنا التاوهات والاسترتشات او التمددات مثل الاطفال فعلا احس بنفسي مثل الريشة

  • احمد أحمد أبو رهف

    دكتور فدوة ارجو الرد لانو تعبت من التهابات الحلق والصدر فدوة ...

  • احمد أحمد أبو رهف

    دكتور فدوة التهاب البلعوم واللوزتين وبالغم في الصدر وتحسس صار هواية شنو علاجة فدوة الله يخليك... ويبارك بيك النا يارب متابعتك منذ فترة بس ملكيت علاج لحد هسة فدوة لكلبك دكتورنا الراقي ربي يديمك.....

  • ghada Homsy
    ghada Homsy 3 أيام قبل

    عسل انت يا دكتور كريم 😙😙

  • lalisa black
    lalisa black 3 أيام قبل

    السلام عليكم أولا الله يوفقك ويخليك يارب ويارب يطيك الصحة والعافية وانشالله بميزان حسناتك والله يكثر من امثالك دكتور اني اعاني من نتوء في القدمين فاءرجو ان تطيني علاج الله يخليك أولا ثانين يادكتور وزني مينزل مرات استخدم وصفات الكا بلعكس زاد الله يخليك ساعدني

  • Sirine Belfort
    Sirine Belfort 3 أيام قبل

    ربي يحفظگ من كل مكروه وإهنيك

  • Daliaela Elazhary
    Daliaela Elazhary 3 أيام قبل

    انت عسل والله

  • رنده عاشور
    رنده عاشور 3 أيام قبل

    عسل والله العظيم 😂😂

  • Heba Mohamed
    Heba Mohamed 3 أيام قبل

    طيب المشى حافى عالسيراميك فى البيت هل برده مفيد ولا بيأثر بالسلب ؟ لانى سمعت اثار سلبيه للمشى عالسيراميك

  • كوفي كورنر رامي ضبيع

    التنفس الطاقي والمشي عمل معايا الصح بعد فترة من التجربة💯💯بقت اسلوب حياة 🤗وبردو نشوف و ناخد فكرة عن المنتجات الغالية و نشتريها 😎وتبقي لوز اللوز🤩دة صحتنا اغلي

  • قناة مرحبااا
    قناة مرحبااا 4 أيام قبل +1

    يا دكتور هي المازر ايرث .. غير المازر بورد ..؟!!

  • لينا مصباح
    لينا مصباح 4 أيام قبل

    تحياتي د كريم كلامك صح كل دي مريم نور من زمان تتكلم عن المشي حافي علي الارض نفس كلامك د مريم نور نفس كل الكلام حضرتك تتكلم عنه. ربنا يحفظك

  • Abeer Badawi
    Abeer Badawi 4 أيام قبل

    السلام عليكم دكتور
    متى الوقت الانسب لشرب الماء . قبل الطعام و بعده ؟؟

  • Haniin Sadd
    Haniin Sadd 4 أيام قبل

    شكرا دكتور