شوف عمر النمر عمل إيه عشان ينقذ أمه من بدران#ختم_النمر

مشاركة
تضمين
  • تم نشره في 2020/02/11
  • شوف عمر النمر عمل إيه عشان ينقذ أمه من بدران#ختم_النمر
    شاهد أفضل مشاهد مسلسل ختم النمر bit.ly/30zSW1R
    لمشاهدة المزيد :bit.ly/3bcf3QU
    اشترك في القناة الرسمية: bit.ly/ONEnt
    اشترك في القناة الرسمية: bit.ly/ONDrama
    يشارك في المسلسل : احمد صلاح حسنى - نسرين طافش، اسلام جمال، ميرهان حسين، جميل برسوم، تامر شلتوت، إبراهيم فرح، رشدى الشامى، وفاء سالم، عفاف شعيب، كريم العمرى، حسنة.
    إخراج : أحمد سمير فرج
    تأليف : محمد عبد المعطى
    #ختم_النمر #khetm_el_nemr
    :تابعونا على
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    Official Website | www.ontveg.com
    Facebook | OnEntertainment.eg
    Twitter | ONENT
  • ترفيه

تعليقات • 44

  • محمد ابراهيم
    محمد ابراهيم 5 أشهر قبل

    وسعت وأفورت اوووووي السفاره المصريه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • اللة يرحمه شدي حيلكSaad

    عندةحق بصراحه

  • OSAMA ADEL
    OSAMA ADEL 7 أشهر قبل

    رووووعه ar-plus.info/vid/3wSA51oMTko-fydyw.html

  • Sisters Noon
    Sisters Noon 7 أشهر قبل +1

    الترجمة بالعامية تحسها ركيكة وضعيفة جدا غير الفصحى لها هيبتها كده

  • أخبــار الصبــاح

    صور وفيديوهات رومانسية .. تصرفات أمير كرارة في عيد زواجه العاشر ، وأحدث ظهور لزوجته وأبنائه الثلاثة ..
    شـاهد الفيديو علي قناة (اخبار الصباح) ..

  • الصقراويه
    الصقراويه 7 أشهر قبل +1

    ar-plus.info/vid/7QksWN2baLM-fydyw.html

  • Meno Meno
    Meno Meno 7 أشهر قبل

    ar-plus.info/chOL0HJLXgnh0VH3dfQ-nvYA.html
    احلي الكلام

  • Nourhan Hosny
    Nourhan Hosny 7 أشهر قبل

    سلطان ده ممثل رائع

  • زكي شان / zaki shan
    زكي شان / zaki shan 7 أشهر قبل

    مقترح راب عشوائيar-plus.info/vid/6G-A9MmWlVc-fydyw.html

  • زكي شان / zaki shan
    زكي شان / zaki shan 7 أشهر قبل

    نجم التريند صلاح حسني جامد

  • منوعات من كل مكان
    منوعات من كل مكان 7 أشهر قبل +1

    ar-plus.info/vid/a3g8zOKwL7o-fydyw.html

  • Ahmed Abdelrazek
    Ahmed Abdelrazek 7 أشهر قبل

    اي زقة كده يا جدعان ادعمونا ههههههههههههه
    ar-plus.info/u/d7AhmeD1.html

  • Dala3 Kershk
    Dala3 Kershk 7 أشهر قبل

    ar-plus.info/vid/X8zCQ85ue1w-fydyw.html
    Don’t forget to like share and subscribe♥️❤️

  • Sherif Salem
    Sherif Salem 7 أشهر قبل

    facebook.com/platinumserviceegy/
    بلاتينوم لصيانةالاجهزة المنزلية بأرخص الأسعار

  • محمد رفعت المصري الروسي كنباوي

    لو حضرتك بتحب الامثال الشعبية و عايز تعرف ايه اصل المثل الشعبي اللي بيقول و من الحب ماقتل و غيره كثير من أمثالنا فرجاء الضغط على صورتي اللي جوار تعليقي. تحياتي

  • Hghgh Dfhh
    Hghgh Dfhh 7 أشهر قبل +2

    ظهره السفاره المصريه اكتر كلمه تضحك هههههه

  • ياسمين محمود
    ياسمين محمود 7 أشهر قبل +10

    السفارة المصرية ضهر للمغتربين جديدة دي احلي نكتة سمعتها

    • محمد ابراهيم
      محمد ابراهيم 5 أشهر قبل

      بصراحه اتقفلت من المسلسل كله بسبب الكلمه دي

    • ahmed Mustafa
      ahmed Mustafa 7 أشهر قبل +1

      هي جديده قوووي بس خلي فيه أمل

  • Eman Egypt
    Eman Egypt 7 أشهر قبل +1

    👏👏👏👏👏👏✊

  • samar gadalla
    samar gadalla 7 أشهر قبل +8

    هو ليه الممثل ابن نور ده كل ادواره شر ياريت مايحصرش نفسه في الصوره دي

  • ام يوسف وياسين
    ام يوسف وياسين 7 أشهر قبل +1

    لاء راجل👍

  • Ahmed said
    Ahmed said 7 أشهر قبل +17

    لا حلوه ظهر السفاره المصريه هههههههههه

    • سبحانك ربي سبحانك
      سبحانك ربي سبحانك 7 أشهر قبل

      ههههههههههه

    • Hgdga Jshafs
      Hgdga Jshafs 7 أشهر قبل

      احلى حاجة السفارة المصرية بتجيب حقهم اوى هههههه

    • Osama Elsaka
      Osama Elsaka 7 أشهر قبل

      Ahmed said 😂😂😂انا سمعتها موت من الضحك الصراحه

  • Apeer Alsaed
    Apeer Alsaed 7 أشهر قبل +1

    كم حلقة الملسل لوسمحتو

  • ahmed ahmed
    ahmed ahmed 7 أشهر قبل +13

    اول ما قال السفارة المصرية انا فطست ضحك 😂😂😂 تحيا ماسر

  • ahmed saad
    ahmed saad 7 أشهر قبل +1

    مسلسل ختم النمر الحلقة 19
    www.dailymotion.com/video/x7rppl6

  • اسلام على
    اسلام على 7 أشهر قبل

    فعلا الي لي ضهر ميدربش ع بطنو

    • عاشق بيبكي
      عاشق بيبكي 7 أشهر قبل +3

      وهيا السفاره المصريه ضهر ده كلام مسلسلات 😂

  • omar & hythem 2
    omar & hythem 2 7 أشهر قبل +1

    أتمني دعمكم واسمع أرائكم ونصايحكم في التجربة دي ❤️
    ar-plus.info/vid/eS8-ERWr5VU-fydyw.html

  • Eldengwan Ali
    Eldengwan Ali 7 أشهر قبل +6

    هههههههه ونعمة الظهر 🖕🏻😂

    • Eldengwan Ali
      Eldengwan Ali 7 أشهر قبل +3

      @ahmed ahmed لا ولسه كمان لما تسافر هتتفشخ اكتر واكتر كمان منهم😂

    • ahmed ahmed
      ahmed ahmed 7 أشهر قبل +3

      هههههه انا اتفشخت ضحك 😂😂

    • El Dood
      El Dood 7 أشهر قبل +3

      فعلاً والله

  • Ahmed Eldwihy
    Ahmed Eldwihy 7 أشهر قبل

    ت

  • Asmaa Atef
    Asmaa Atef 7 أشهر قبل +3

    ياريت الحلقه لو سمحت تنزل كامله

    • Sarah &
      Sarah & 7 أشهر قبل

      المفروض والله

  • نور نبيل
    نور نبيل 7 أشهر قبل

    ده انت اخرك مش هتعملوا على قناه سبيس تون اخركم تعملوا على ام بي

  • Ahmed Abd Elrahem
    Ahmed Abd Elrahem 7 أشهر قبل +6

    رااجل والله جدع 💪❤️

  • faris mahmoud
    faris mahmoud 7 أشهر قبل +1

    الحلقة كاملة في قناتي

  • منوعات رمضان Tv
    منوعات رمضان Tv 7 أشهر قبل +1

    ادعمووووووني

  • Süø. N
    Süø. N 7 أشهر قبل +3

    المسلسل شكله هيسخن 😎

  • مطبخ همس
    مطبخ همس 7 أشهر قبل

    ar-plus.info/vid/fNWC0dPZwRE-fydyw.html ممكن سابسكريب للقناه

  • Sarah &
    Sarah & 7 أشهر قبل +74

    احمد صلاح بقي اجمد ممثل في فتره بسيطة من بيحبو زي💜👌

  • مجربات لفتح أبواب الرزق

    ياريت عمر يرجع أسوان

  • مجربات لفتح أبواب الرزق

    ياريت يكملوا باقي الأحداث فى أسوان

  • Omar Talib
    Omar Talib 7 أشهر قبل +19

    عمر كان المفروض يضرب تامر من مسلسل حكايتي 😡😡😡😡وفي المسلسل ده كمان لازم يضربو ولا حيسيبو كده والله أنا لو شفتو في الشارع لضربو ضرب مسلسلين حكايتي وختم النمر😡😡😡😡😡🤛🤛🤛🤛🤛🤛

  • A Ss
    A Ss 7 أشهر قبل +1

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍✌️👍

  • Om Khaled
    Om Khaled 7 أشهر قبل +2

    جميل اوي المسلسل

  • A Ss
    A Ss 7 أشهر قبل +3

    عمر مبدع

  • A Ss
    A Ss 7 أشهر قبل +1

    مبدع

  • عمر محجوب
    عمر محجوب 7 أشهر قبل +1

    ممكن تدعموني ب لايك وشكرا⁦❤️⁩⁦❤️⁩🌹